تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت مجتمع آموزشی خیرساز با اعتبارات میلیاردی در تهران

ساخت مجتمع آموزشی خیرساز با اعتبارات میلیاردی در تهرانبه گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  توافق ساخت یک مجتمع آموزشی بزرگ با نام «بقیه الله اعظم عجل الله» با یکی از خیرین نیک اندیش تهرانی به مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال امضا شد.

این مجتمع بسیار بزرگ با مساحت شش هزارمتر مربع با تأمین اعتبار توسط خیر  و ساخت و نظارت نوسازی مدارس استان تهران به انجام خواهد رسید.

در این مجتمع، فضا‌های آموزشی دوره ابتدایی و متوسطه، سالن‌های ورزشی و رفاهی و دیگر امکانات برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

مدت زمان ساخت و تکمیل این پروژه آموزشی ۱۵ ماه در نظر گرفته شده و پس از ساخت تحویل اداره آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران خواهد شد.

این توافقنامه، یکی از بزرگترین توافقنامه‌های سال جاری است که توسط یکی از خیرین نیک اندیش تقبل شده است.

انتهای پیام/

ساخت مدرسه خیرساز در تهران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت مجتمع آموزشی خیرساز با اعتبارات میلیاردی در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..