تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه رویارویی دو جنگنده اف 18 آمریکا با یک شی پرنده ناشناس + فیلم

لحظه رویارویی دو جنگنده اف 18 آمریکا با یک شی پرنده ناشناس + فیلم///////////////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وزارت دفاع آمریکا به تازگی تایید کرد که پیشتر مبلغ 16 میلیون دلار را برای یک برنامه محرمانه در خصوص تحقیق در مورد ورود  فرازمینی ها به زمین اختصاص داده بود. بنا به گزارش روزنامه نیویورک تایمز دولت آمریکا با طراحی این برنامه از سال 2007 تا 2012 در حال تحقیق در خصوص یوفوها یا اشیا پرنده ناشناسی بوده است.

 بنا به این گزارش، تنها عده معدودی از مقامات آمریکایی از این برنامه سری باخبر بودند و بسیاری از مقامات عالی رتبه نظامی از  آن بی اطلاع بودند. گفته می شود این برنامه  تحت عنوان "شناسایی تهدیدات پیشرفته هوافضایی" را یک مقام نظامی اطلاعاتی آمریکا با نام "لوئیز الیزوندو" پایه گذاری کرده است که دفتر آن در طبقه چهارم ساختمان پنتاگون قرار داشت. بسیاری از یافته ها بصورت سری در این دفتر نگهداری می شود.

 اما یکی از اسناد و شواهد جنجالی، رویارویی و تقابل  دو جنگنده اف 18 آمریکا با یک شی پرنده ناشناس بود که در سال 2004 رخ داد. این دو جنگنده آمریکایی از روی یک ناو هواپیمابر در خلیج سن دیگو به پرواز در آمدند تا این شی پرنده را شناسایی کنند. در ویدئویی که منتشر شده است صدای دو خلبان شنیده می شود که به علت سرعت زیاد شی پرنده ناشناس قادر به ردیابی آن نیستند. بنا به ادعای این دو خلبان این شی پرنده ناشناس ناگهان و بطوری عجیب، مسافت بین خود و دو جنگنده را  تغییر می داد و دارای سرعت باورنکردنی بود که حتی قوانین فیزیک را نقض می کرد. این شی پرنده فاقد بال یا موتور بود. 

انتهای پیام/

تعقیب و گریز شی پرنده ناشناس توسط دو جنگنده آمریکایی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه رویارویی دو جنگنده اف 18 آمریکا با یک شی پرنده ناشناس + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..