تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلاح خونین در قایق مسی!

برادر بزرگ لیونل مسی که به خاطر داشتن سلاح غیرمجاز دستگیر شده بود به قد وثیقه آزاد شد.

به گزارش شمانیوز:ماتیاس مسی، برادر 35 ساله ستاره آرژانتینی بارسلونا در تاریخ 30 نوامبر و بعد از این که ادعا می‏کرد در تصادف با قایق آسیب دیده در بیمارستان بازداشت شد. پلیس در قایق او سلاح غیرمجاز پیدا کرده بود و نکته اینجاست که این سلاح خونی شده بوده است. خوان دونولا، قاضی روساریو اما تا قبل از برگزاری دادگاه او را به قید وثیقه‌ای 113 هزار دلاری آزاد کرد.
به گزارش آژانس خبری «تلم» ماتیاس مسی مجاز به ترک کشور نیست و باید تا زمان برگزاری دادگاه اصلی و تصمیم‏گیری درباره شرایطش هر 15 روز یک بار در دادگاه ابراز وجود کند.
خانواده مسی بیانیه‎ای منتشر کرده و مدعی شدند سلاح مربوط به ماتیاس نیست و چند ساعت بعد از این که او قایق را ترک کرده در قایقش جاسازی شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلاح خونین در قایق مسی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..