تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استانداری تهران: تعطیلی کلیه مراکز علمی خصوصی و ادامه اجرای طرح زوج و فرد در روز پنجشنبه

ساعت24-معاون عمرانی استانداری تهران تصمیمات جدید کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران را اعلام کرد و از تعطیلی کلیه مراکز علمی خصوصی در فردا پنجشنبه خبر داد.

کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ادامه آلودگی هوای تهران، گفت: طرح زوج و فرد فردا پنجشنبه با همکاری پلیس راهور از مقابل درب منازل اجرا شود و فروش روزانه مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک نیز ممنوع است.

وی گفت:‌ تصمیم‌گیری درباره اجرای طرح زوج و فرد تا ساعت 24 فردا نیز تا پایان وقت امروز اعلام می‌شود.

وی گفت: فردا پنجشنبه علاوه بر مدارس و مهدهای کودک استان در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، پردیس و دماوند، مراکز علمی خصوصی همچون کلاس‌های کنکور و زبان و ... نیز تعطیل هستند.

کریمی افزود: کلیه فعالیت‌های ورزشی در اماکن روباز هم فردا ممنوع خواهد بود.

معاون استانداری تهران همچنین خاطرنشان کرد: فعالیت معادن شن و ماسه و همچنین فعالیت‌های عمرانی شهرداری تهران نیز فردا تعطیل خواهد بود و نباید انجام شود.

منبع: ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استانداری تهران: تعطیلی کلیه مراکز علمی خصوصی و ادامه اجرای طرح زوج و فرد در روز پنجشنبه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..