تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کفاشیان: ناظران AFC و فیفا فرآیند رای گیری را تائید کردند

به گزارش خبرنگارفوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگه خبرنگاران جوان علی کفاشیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال درباره اعتراض‌ها به رأی‌گیری گفت: ناظران AFC و فیفا در رأی‌گیری امروز حضور داشتند و روند انجام این کار را تأیید کردند. تمام افرادی که آرا را می‌شمارند مورد تأیید کنفدراسیون فوتبال و فیفا هستند. این‌طور نیست که چهار پنج نفر کاندیدا باشند، بلکه فقط دو نفر کاندیدا بودند که آرا با یک آری یا نه شمارش می‌شد. این کار خیلی راحت و با حضور ناظران انجام شد.

کفاشیان درباره بودجه در نظر گرفته شده برای فدراسیون فوتبال اظهارکرد: ما برای بودجه فدراسیون مبلغ 65 تا 70 میلیارد را پیش‌بینی کرده بودیم، اگرچه به عقیده من سالی 100 میلیارد برای اداره فدراسیون لازم است، اما چون امسال فوتبال‌مان با خشکسالی همراه بود این بودجه را در نظر گرفتیم. به‌هرحال روند کاری به این شکل است که اگر برای چهار ماه باقیمانده ببینیم با کمبود بودجه مواجه هستیم در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کنیم. حتی مدیریت در کل کشور هم به همین شکل است.

کفاشیان درباره بازنشستگی خودش تصریح کرد: من 15 سال پیش بازنشسته شدم. از آنجا که فدراسیون فوتبال مستقل است و نایب رئیسی آن هم شغل محسوب نمی‌شود، مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

نائب رئیس فدراسیون فوتبال در ارتباط با این که جریان میزبانی تیم‌های ایرانی از تیم‌های عربستانی به کجا کشیده است گفت: سال قبل ابتدا بحث میزبانی تیم‌های ایرانی از تیم‌های قطری، عربستانی و اماراتی مطرح بود و ما به این مسئله اعتراض کردیم که کنفدراسیون آسیا نباید وارد مسائل سیاسی کشورها شود. بعد از این موضوع عربستانی‌ها بحث امنیت کشورها را مطرح کردند و مدعی شدند که در ایران امنیت نیست که AFC هم بازی‌ها را در زمین بی‌طرف برگزار کرد. برای این فصل از مسابقات ما اعلام کرده‌ایم که امنیت کامل در ایران وجود دارد و ما باید از بازی‌های خانگی‌ میزبانی کنیم. با توجه به این قضیه AFC قرار است گروهی را به ایران بفرستد تا امنیت ورزشگاه‌های ما را بررسی کنند و به آنها گزارش دهند.

 انتهای پیام /

 اظهارات کفاشیان درباره مجمع عمومی فدراسیون فوتبال 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کفاشیان: ناظران AFC و فیفا فرآیند رای گیری را تائید کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..