تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم تقابل خلبان جنگنده اف-۱۸ آمریکا با شیء ناشناس پرنده/مقام سابق پنتاگون:موجودات فضایی وجود دارند

فیلم تقابل خلبان جنگنده اف-۱۸ آمریکا با شیء ناشناس پرنده/مقام سابق پنتاگون:موجودات فضایی وجود دارند

دانش > نجوم - روزنامه نیویورک‌تایمز به تازگی در گزارشی جنجالی برنامه‌ای سری وزارت دفاع آمریکا(پنتاگون) را برای جستجو و تحقیقات درباره یوفوها یا اشیا ناشناس پرنده خبر داده بود.این فیلم بخشی از پرونده افشا شده توسط روزنامه نیویورک‌تایمز از تقابل جنگنده‌های آمریکا با یک شیء ناشناس پرنده را نشان می‌دهد. خلبان‌های آمریکا با دیدن این شیء و سرعت عجیب آن شگفت زده شده‌اند.

Your browser doesn't support video. Please upgrade your browser to see the example.

به گزارش خبرآنلاین، در بخشی از اسنادی که نیویورک‌تایمز به دست آورده گزارش‌هایی از ثبت مشاهده اشیایی پرنده با سرعت بسیار بالا بدون داشتن نیروی محرکه قابل مشاهده یا ابزار پرواز مرسوم هواپیماهای انسان وجود دارد. در این اسناد فیلم‌هایی از تقابل جنگنده‌های آمریکا با اشیاء ناشناس وجود دارد. در یکی از موارد ۲ فرونده جنگنده F/A-18F نیروی دریایی آمریکا در سال ۲۰۰۴ از روی یک ناو هواپیمابر در خلیج سن دیگو به پرواز درآمدند تا اشیاء ناشناس را تعقیب کنند.

گزارش و صدای بی‌سیم ضبط شده خلبان‌ها در آن زمان نشان می‌دهد که اشیاء ناشناس دیده شده سرعت‌شان از این جنگنده‌ها بیشتر بوده و جنگنده‌ها نتواسته‌اند به گرد پای آن برسند. یکی از خلبان‌های گفته است زمانی که قصد داشته به این شیء نزدیک شود این یوفو چنان سرعت گرفته که تاکنون در عمرش چنین چیزی ندیده بوده است. مسئله عجیب که خلبان‌ها به آن اشاره کرده‌اند وجود نداشتن هیچ نوع روتر یا بال و موتور قابل دید در این شیء پرنده است.

۵۴۵۴ 

دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم تقابل خلبان جنگنده اف-۱۸ آمریکا با شیء ناشناس پرنده/مقام سابق پنتاگون:موجودات فضایی وجود دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..