تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باید در بخش پژوهش نگاه ویژه‌ای داشته باشیم/راه یافتن ۸۰ مقاله علمی و تخصصی به همایش زلزله

باید در بخش پژوهش نگاه ویژه‌ای داشته باشیم/راه یافتن ۸۰ مقاله علمی و تخصصی به همایش زلزلهبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی احمدوند رئیس مرکز تحقیقات بتن و دبیر موسسه بین المللی بتن ACI با اشاره به برگزاری بیستمین جشنواره و کنفرانس بتن و زلزله در روز‌های پنجم و ششم دی‌ماه گفت: در این برنامه علاوه بر برگزاری جشنواره بتن، مسابقه دانشجویی در این حوزه با حضور ۱۷۰ تیم دانشجویی در مسابقات ملی از ۶۵ دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد:در شرایط فعلی در این همایش بیش از ۸۰ مقاله علمی و تخصصی راه یافته که بیش از ۲۰ پایان نامه در این همایش راه یافته اند.

احمدوند ادامه داد:این مرکز تحقیقات بتن با مجوز رسمی از وزارت علوم بعنوان نماینده انجمن بین المللی بتن آمریکا در ایران طی سال‌های گذشته در حوزه پژوهش کاربردی و آزمایشگاهی و بهره گیری از تجارب بالا در این زمینه توانسته عمل کند.

30 درصد ساخت و سازها بتنی است

رئیس مرکز تحقیقات بتن و دبیر موسسه بین المللی بتن تصریح کرد: خوشبختانه این مرکز به دنبال مطالعات و بررسی‌های مستمر خود در حوزه استراتژی ساخت و ساز توانسته با تهیه سند چشم انداز ۲۰ ساله بتن کشور در پیاده سازی و مدیریت اجرای آن بکوشد.

احمدوند گفت:باید در بخش پژوهش نگاه ویژه‌ای داشته باشیم یعنی هر فعالیتی که انجام می‌شود باید در ارتقای کیفیت باشد و همین امر  در نظام آموزش عالی باید دنبال کرد.

وی در خصوص پایان‌نامه‌های برتر در حوزه‌های مرتبط ادامه داد: معرفی ۳ پروژه برتر کشور از دیگر برنامه‌های این کنفرانس است و علاوه بر آن ۲ کارگاه آموزشی با عنوان ترویج استاندارد‌های ساخت‌وساز بتنی و چگونگی رفع ترک‌های بتنی برگزار می‌شود.

رئیس مرکز تحقیقات بتن و دبیر موسسه بین المللی بتن اظهار کرد:اکنون ۳۰ درصد از ساخت‌وساز‌های شهری بتنی و ۲۰ درصد فلزی است و در این مرکز تحقیقات علاوه بر تدوین دانشنامه بتن استاندارد ملی در زمینه ویژگی‌های بتن آماده در قالب برنامه بیست ساله صنعت بتن کشور تدوین کرده‌ایم.

احمدوند گفت:از آنجایی‌که یکی از دلایل عمده در اتلاف مواد، مصالح، بتن و به طور کلی مصالح ساختمانی بخاطر اجرای روش سنتی سازی است بر این اساس ضرورت اصلاح وضعیت موجود در صنعتی سازی و ساخت و ساز کشور احساس می‌شود و می‌توان برای رسیدن به این اهداف کمی برنامه توسعه ملی و را با کمک آموزش عالی پیاده و در این مسیر حرکت کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باید در بخش پژوهش نگاه ویژه‌ای داشته باشیم/راه یافتن ۸۰ مقاله علمی و تخصصی به همایش زلزله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..