تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




والپیپرهایی دیدنی به مناسبت شب یلدا

والپیپر شب یلدا , شب یلدا طولانی‌ترین شب سال است؛ یعنی از اول پاییز تا این شب، طول روز به مرور کاهش می‌یابد و شب بلند می‌شود و پس از شب یلدا به مرور روز بلند و شب کوتاه می‌شود.

والپیپر شب یلدا

والپیپر شب یلدا , جمعه‌ پیش رو اولین روز زمستان است، روزی که شبش بلندترین شب سال یا همان شب یلداست. به همین مناسبت تصاویر پروفایل زیبایی برای شما آماده کرده‌ایم که از دیدن آن لذت خواهید برد.

شب یلدا طولانی‌ترین شب سال است؛ یعنی از اول پاییز تا این شب، طول روز به مرور کاهش می‌یابد و شب بلند می‌شود و پس از شب یلدا به مرور روز بلند و شب کوتاه می‌شود. ایرانیان طبق یک سنت چند هزار ساله در شب یلدا که شب چله هم نامیده ‌می‌شود، جشن می‌گیرند و مهمانی برگزار می‌کنند و به دید و بازدید یکدیگر می‌پردازند و فرا رسیدن این شب را به هم تبریک می‌گویند.

با نزدیک شدن یلدا که امسال با شب جمعه مصادف شده است تصاویر زیبایی برای شما کاربران گرامی آماده کرده‌ایم که می‌توانید به عنوان پروفایل از آنها استفاده کنید.

والپیپر شب یلدا

والپیپر شب یلدا

پس زمینه شب یلدا

والپیپر شب یلدا بگراند شب یلدا والپیپر شب یلدا تصویر شب یلدا والپیپر شب یلدا انار شب یلدا والپیپر شب یلدا عکس شب یلدا

باشگاه خبرنگاران جوان

همچنین بخوانید :  مهدوی‌کیا در لباس عزا+عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «والپیپرهایی دیدنی به مناسبت شب یلدا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..