تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سعيد امير سليمانی در اولين روز زمستان به آی‌فيلم می آید

سعيد امير سليمانی در اولين روز زمستان به آی‌فيلم می آیدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبكه آی‌فیلم این هفته میزبان سعید امیرسلیمانی، بازیگر معروف ایرانی است.

سعید امیرسلیمانی متولد 17 آبان سال 21 در شهر تهران، بازیگر اهل ایران و پدر سپند امیرسلیمانی و كمند امیرسلیمانی بازیگران سینما و تلویزیون است.

او در مجموعه‌های تلویونی نظیر معمای شاه، شبی از شب‌ها، تبریز در مه، پدرخوانده، فرار بزرگ، سلطان صاحبقران، گذر خلیل ده‌مرد و داستان‌های مولوی از سال 52 تاكنون ایفای نقش كرده است.

در «خارج از كادر» همسر سعید امیرسلیمانی و پسرش سپند نیز در فضایی شاد و خانوادگی درباره بازیگر فیلم‌ «سلطان صاحبقران» صحبت می‌كنند.

برنامه «خارج از كادر» به تهیه‌كنندگی عاطفه خالدی و كارگردانی فروزان جلالی جمعه اول دی، ساعت 22:30 از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سعيد امير سليمانی در اولين روز زمستان به آی‌فيلم می آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..