تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسپری محو شونده داوران کار دست فدراسیون جهانی فوتبال داد!

شکایت مخترع اسپری داوران از فیفا/ جریمه ۱۰۰ میلیون دلاری در انتظار فدراسیون جهانی فوتبالبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک مخترع برزیلی به نام هاین آلمان که خود را مخترع اسپری محو شونده داوران می‌داند از فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به دادگاهی در ریو دوژانیروی برزیل شکایت کرد و خواستار پرداخت غرامت 100 میلیون دلاری (84 میلیون یورویی) از سوی بالاترین نهاد فوتبالی جهان شد.

هاین آلمان در گفت‌وگو با روزنامه «نیویورک تایمز» مدعی شد او مخترع اسپری محو شونده است و فیفا را به استفاده بدون مجوز از اختراع وی متهم کرد.

این مخترع بزریلی همچنین مدعی شد که فدراسیون جهانی فوتبال پنج ماه پیش از شروع جام جهانی 2014 قصد داشته تا امتیاز اختراع وی را 500 هزار یورو خریداری کند، اما طرفین در نهایت در این مورد به توافقی دست نیافتند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، به فیفا اطلاع‌رسانی شده که دیگر از اسپری محو شونده استفاده نکند و فیفا به ازای هر مسابقه‌ای که تا کنون زیر نظرش برگزار شده و از این اسپری استفاده شده، مبلغ 15 هزار دلار جریمه باید بپردازد.

فیفا برای اولین بار از اسپری محو شونده در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل استفاده کرد و اکنون سه و سال و نیم است که در مسابقات مختلف، داوران از این اسپری استفاده می‌کنند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

شکایت یک برزیلی از فدراسیون جهانی فوتبال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسپری محو شونده داوران کار دست فدراسیون جهانی فوتبال داد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..