تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دور جدید پیش فروش ساندرو استپ وی

گروه سایپا اعلام کرد دور جدید پیش‌ فروش ساندرو استپ وی با موعد تحویل مرداد و شهریور ۹۷ از  ۲۹ آذر آغاز می‌شود.

گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد با توجه به استقبال هموطنان گرامی و بر اساس بخشنامه شماره ۳۷۶۸۱۱ مورخ ۱۳ آذر ۹۶، پیش‌فروش خودروی رنو ساندرو استپ‌وی با شرایط زیر از ساعت ۱۰ صبح فردا ۲۹ آذرماه ۹۶ آغاز می‌شود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

مقاله‌ی مرتبط:

در ثبت نام با شرایط اعلامی، مابقی قیمت خودرو در زمان ارسال دعوت‌نامه و براساس قیمت روز این خودرو محاسبه خواهد شد. برای فراهم کردن شرایط عادلانه‌ی خرید برای تمام هموطنان، هر کد ملی تنها مجاز به ثبت‌ نام یک دستگاه خودرو خواهد بود. همچنین افرادی که پیش از این موفق به ثبت نام خودرو شده‌اند، امکان مشارکت مجدد در طرح جدید نخواهند داشت.

گروه سایپا اعلام کرد که خریداران این خودرو حق انصراف و صلح نخواهند داشت.

ساندرو استپ وی sandero stepwayشرایط پیش‌فروش این خودرو را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

خودرو مبلغ پیش‌پرداخت (تومان) سود مشارکت سالانه سود انصراف سالانه توضیحات زمان تحویل ساندرو استپ‌ وی (AT) ۲۷,۰۰۰,۰۰۰ ۱۵ ٪ ۱۲ ٪ قیمت روز مرداد و شهریور ۹۷ ساندرو استپ‌ وی (MT) ۲۴,۰۰۰,۰۰۰

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه سایپا به نشانی  saipa.iranecar.com مراجعه و نسبت به ثبت‌ نام خودروی ساندرو استپ‌وی اقدام کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دور جدید پیش فروش ساندرو استپ وی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..