تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برادر 2 قلویم به خواستگاری مریم رفت ولی با مادرش شهلا ازدواج کرد و ..! + عکس

پسری که برادر دوقلویش را کشته بود با رضایت بدون قید و شرط مادرش دیروز از جنبه عمومی جرم محاکمه شد

به گزارش شما نیوز ، پسری که برادر دوقلویش را کشته بود با رضایت بدون قید و شرط مادرش دیروز از جنبه عمومی جرم محاکمه شد

سی و یکم مرداد 94 مرد 25ساله ای به نام سامان با کلانتری پیشوا ورامین تماس گرفت و از قتل  برادر دوقلویش به نام ساسان خبر داد. پلیس Police وقتی به آدرس مورد نظر رفت با جنازه مرد جوانی روبه رو شد که با یک ضربه چاقو به سینه اش کشته شده بود. جنازه در حالی به پزشکی قانونی منتقل شد که سامان به تشریح جزییات ماجرا پرداخت.

وی گفت: برادرم به هروئین معتاد  بود و کار درست و حسابی نداشت. او با وجود مخالفت های زیاد خانوادگی با زن میانسالی به نام شهلا ازدواج کرد .اما از پس مخارج زندگی بر نمی آمد به همین خاطر من به او کمک مالی می کردم تا اینکه عصر همسر برادرم در حالی که گریه می کرد با من تماس گرفت و مرا به خانه اش دعوت کرد. وقتی خودم را به خانه برادر دوقلویم رساندم متوجه شدن برادرم و همسرش با هم درگیر شده اند. همسر برادرم از رفتارهای ساسان گلایه کرد و گفت او نوه سه ساله اش را کتک زده است. من عصبانی شدم و علت این رفتار را از برادرم پرسیدم اما چون ساسان تحت تاثیر مصرف مواد مخدر حال طبیعی نداشت گفت این ماجرا ارتباطی به من ندارد و با میله آهنی به سمت من حمله کرد و به سرم کوبید. من هم که کنترل اعصابم را از دست داده بودم به آشپزخانه رفتم و چاقو برداشتم. می خواستم برادرم را بترسانم اما درگیری بالا گرفت و چاقو ناخواسته به سینه اش خورد. من همان موقع با اروژانس تماس گرفتم اما کار از کار گذشته بود. به همین خاطر پلیس را خبر کردم.

به دنبال اعتراف های پسر جوان و بازسازی صحنه جرم قرار بود سامان محاکمه شود اما در این میان مادر قربانی اعلام گذشت کرد.

وی گفت: پسرهای دوقلویم به هم وابسته بودند و رابطه خوبی با هم داشتند اما نمی دانم چه شرایطی پیش آمد که سامان دست به قتل برادرش زد.من حاضر به قصاص پسرم نیستم و بدون قید و شرط اعلام گذشت می کنم.

با اعلام رضایت تنها ولی دم سامان دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

این متهم ابراز پشیمانی کرد و گفت:باور کنید من قصد کشتن  برادرم را نداشتم.فقط به هواخواهی از زن برادرم وارد دعوا شدم اما ساسان با میله به من حمله کرد و من ناچار برای دفاع از خودم به رویش چاقو کشیدم.

وی درباره علت ازدواج برادر دوقلویش با زن میانسال گفت:برادرم دلباخته یک زن مطلقه به نام مریم شده بود که یک فرزند پسر داشت. او به خواستگاری زن جوان رفت اما با مخالفت مادر وی روبه رو شد. پس از مدتی برادرم با وجود مخالفت های فراوان ما با مادرمریم ازدواج کرد. پسربچه ای که دعوا سر کتک زدن او رخ داده بود پسر مریم بود که در خانه ساسان زندگی می کرد.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند. این متهم با توجه به رضایت اولیای دم و طبق ماده 612 قانون مجازات اسلامی به 3تا 10 سال زندان با احتساب روزهای بازداشت محکوم خواهد شد.

رکنا

این اخبار را از دست ندهید:

شوهرم به ماموریت رفته بود با جوانی خلوت کرده بودم که او در اتاق را باز کرد و ..!

مرد شیشه ای گوشت فرزندش را کباب کرد! / در هرمزگان رخ داد + عکس

قاتل معلم فیزیک در کلاس درس اعدام می شود/در بروجرد رخ داد + عکس

حیوانات درنده مرد 40 ساله را تکه تکه کردند/در گیلانغرب رخ داد

پسرعمه‌ام نیمه شب درخانه ویلایی فشم با قصد تعرض به سراغم آمد و ..!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برادر 2 قلویم به خواستگاری مریم رفت ولی با مادرش شهلا ازدواج کرد و ..! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..