تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکل جدید باتری Samsung Gear S3 با نصب پچ جدید تا حدودی برطرف می‌شود

+

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک ماه از زمانی که ساعت هوشمند سامسونگ آپدیت Tizen 3.0 را دریافت کرده است می گذرد. این آپدیت نرم افزاری تعدادی از ویژگی های جدید را اضافه کرد اما بدون اشکال نبود. تعدادی از کاربران و مالکان این ساعت هوشمند پس از به‌روزرسانی با مشکلات مختلفی مواجه شدند، که بیشترین مشکل عمر باتری ضعیف این ساعت هوشمند گزارش شد.

سامسونگ patch جدیدی را منتشر کرده و وعده داده است که زمان بین شارژ کردن ساعت را افزایش دهد. تنها چیزی که در این پچ 21 مگابایتی ذکر شده "بهبود زمانی استفاده از باتری"است. البته این آپدیت در حال حاضر فقط برای کاربران کانادایی در دسترس است و به نظر می رسد در روزهای آتی به صورت جهانی منتشر شود.

اگر قصد دارید این به روز رسانی را دریافت کنید به برنامه Samsung Gear  و بخش About Gear در زیر بخش تنظیمات بروید. البته قبل از آن باید منتظر جهانی شدن این آپدیت بمانید.

انتهای پیام/

برطرف شدن مشکل باتری Samsung Gear S3 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکل جدید باتری Samsung Gear S3 با نصب پچ جدید تا حدودی برطرف می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..