تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فخرفروشی بچه پولدار روسی در اینستاگرام +فیلم

ویراژ بچه پولدار روسیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جوان پولدار روسی با خودروی آخرین مدل خود در خیابان سنپترزبورگ با سرعت وحشتناکی ویراژ داد و ویدئوی آن را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. این جوان روسی با نهایت سرعت دور میدان واقع در خیابان سن‌پترزبورگ در مقابل انظار عموم ویراژ داد. 

انتشار این ویدئو در اینستاگرام با هجوم کاربران روبه رو شد. افراد زیادی با حمله به صفحه این جوان روسی به این موضوع واکنش نشان داده و آن را به شدت مورد انتقاد قرار دادند. 

در ویدئویی که این بچه پولدار روسی منتشر کرد، او با حالتی غیرعادی و بی‌اعتنا به رانندگان دیگر جاده را به دور میدان اسحاق واقع در سنپترزبورگ می‌چرخد، به طوری که هر لحظه احتمال برخورد با خودروهای دیگر و وقوع تصادفی وحشتناک می‌رفت.

صحنه‌های این خودنمایی خطرناک در ادامه ارائه شده است.

انتهای پیام/

ویراژ خطرناک بچه پولدار روسی در خیابان سن‌پترزبورگ خشم کاربران را برانگیخت  



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فخرفروشی بچه پولدار روسی در اینستاگرام +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..