تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توانایی حیرت‌انگیز کودکان معلول +فیلم

توانایی حیرت انگیز کودک معلول + فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی جالب و انگیزشی ببینید از کودکانی معلول که با وجود نداشتن برخی از اعضای بدن، همانند کودکان سالم، کارهای روزانه خود را انجام می‌دهند. در یکی از ویدئوها دختر بچه کوچولو با مهارت کامل از قدرت پاهای خود استفاده می‌کند و قاشق غذا را به دهان می‌برد، تصاویر خارق‌العاده که بار دیگر این جمله را به ذهن متبادر می‌سازد که معلولیت محدودیت نیست.

گفتنی است؛  طبق آمار سازمان بهداشت جهانی معلولین  15 درصد از هر افراد هر جامعه‌ای را تشکیل می‌دهند و به طور میانگین در هر 8 دقیقه یک کودک معلول در جهان به دنیا می‌آید.

امروزه حدود 500 میلیون معلول در جهان است که 80 درصد آنها در کشورهای جهان سوم زندگی می‌کنند. در کشور ما اما سالانه 25 تا 30 هزار کودک معلول متولد می‌شود.

  انتهای پیام/

ویدئوی دیدنی از غذا خوردن کودکان معلول



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توانایی حیرت‌انگیز کودکان معلول +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..