تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انور قرقاش مدعی ایرانی بودن موشک تازه شلیک شده به ریاض شد

وزیر مشاور امارات در امور خارجه مدعی شد که موشک شلیک شده از یمن به پایتخت عربستان ایرانی است.

به گزارش شما نیوز ، انور قرقاش، وزیر مشاور امارات در امور خارجه در اقدامی عجولانه و غیرکارشناسی و مجعول در واکنش به حمله موشکی روز سه‌شنبه انصارالله یمن به ریاض در صفحه توییتر خود مدعی شد: با هر موشک ایرانی که حوثی‌ها به سمت اهداف غیرنظامی شلیک می‌کنند ضرورت جنگ عاصفه الحزم (طوفان قاطعیت) آشکارتر می‌شود.

وی قبل از این نیز در صفحه توییتر خود نوشت: سیاست کنونی ایران در راستای سه محور است و آنها دفاع از برنامه موشکی، توجیه حضور نظامی‌شان در سوریه و تلاش برای پوشش سیاسی حوثی‌ها است.

قرقاش همچنین مدعی شد که ایران از مساله فلسطین در راستای منافع خود بهره می‌برد.

محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله امروز اعلام کرد که نیروهای یگان موشکی یک موشک بالستیک "برکان 2 H " را به سمت کاخ الیمامه عربستان واقع در ریاض پرتاب کرده‌اند.

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیز اعلام کرد، هدف موشک بالستیک ارتش نشست گسترده رهبران نظام سعودی در کاخ الیمامه بود که به دقت با هدفش اصابت کرده است.

در همین حال ائتلاف تحت رهبری عربستان اعلام کرده، یک موشک بالستیک را بر فراز شهر ریاض هدف قرار داده و منهدم کرده است.

این مقام اماراتی درحالی مدعی حمایت موشکی ایران از یمن است که ائتلاف عربی به رهبری عربستان بر تمام مرزهای زمینی ،هوایی و دریایی یمن سیطره دارد و انتقال موشک به یمن در این اندازه و ابعاد غیرممکن است.

مقامات کشورمان همواره تاکید می‌کنند که جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گونه دخالتی در یمن ندارد و از انصارالله حمایت تسلیحاتی نمی‌کند.

محمدعلی الحوثی، رییس کمیته عالی انقلابی یمن نیز قبل از این در واکنش به اظهارات نیکی هیلی، سفیر آمریکا در سازمان ملل گفت: موشک‌های انصارالله یمنی هستند و بنا به ادعای آمریکا اگر ما موشک از ایران وارد می‌کردیم، موشک ضد هوایی وارد می‌کردیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انور قرقاش مدعی ایرانی بودن موشک تازه شلیک شده به ریاض شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..