تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت مجسمه های کریسمس با استفاده از روزنامه!

ساخت مجسمه با روزنامه , یک هنرمند روسی به نام گنوم با خلاقیت خود دست به ساخت مجسمه های بابانوئل ویژه این ایام زده است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

ساخت مجسمه با روزنامه

ساخت مجسمه با روزنامه , کریسمَس یا نوئل نام جشنی است در آیین مسیحیت که به منظور گرامیداشت زادروز حضرت مسیح برگزار می‌شود. بسیاری از اعضای کلیسای کاتولیک روم و پیروان آیین پروتستان، کریسمس را در روز ۲۵ دسامبر جشن می‌گیرند و بسیاری آن را در شامگاه ۲۴ دسامبر نیز برگزار می‌کنند. اعضای بیشتر کلیساهای ارتودوکس در سراسر دنیا نیز روز بیست و پنجم دسامبر را به عنوان میلاد مسیح جشن می‌گیرند. کریسمس با آیین‌های ویژه‌ای همچون آراستن درخت کاج، برگزار می‌شود و شخصیتی خیالی به نام «بابانوئل» در آن نقشی مهم دارد.

یک هنرمند روسی به نام گنوم با خلاقیت خود دست به ساخت مجسمه های بابانوئل ویژه این ایام زده است که دیدن آن خالی از لطف نیست. این هنرمند با استفاده از خرده‌های روزنامه، خمیری درست کرده و با فشرده کردن آنها مجسمه های بابانوئل و مجسمه هایی به شکل دختر و پسر و شخصیت های کارتونی مورد علاقه کودکان خلق کرده است . او این عروسک‌ها را به عنوان هدیه کریسمس به اطرافیان خود می‌دهد.

همچنین بخوانید :  مجسمه های شگفت انگیز چوبی

در ادامه آثار این هنرمند را مشاهده می کنید.

تصاویر ساخت مجسمه با روزنامه

ساخت مجسمه با روزنامه

مجسمه کریسمس

ساخت مجسمه با روزنامه ساختن مجسمه با روزنامه ساخت مجسمه با روزنامه ساختن مجسمه با استفاده از روزنامه ساخت مجسمه با روزنامه ساختن مجسمه با کمک روزنامه ساخت مجسمه با روزنامه ساختن مجسمه برای کریسمس

باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت مجسمه های کریسمس با استفاده از روزنامه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..