تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سندی عجیب که دایی علیه مدیر عامل سابق پرسپولیس رو کرد!

اثبات صحت صحبت‌های شهریار با انتشار یک عکس +تصویربه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در برنامه شب گذشته ۹۰ و زمانی که علی‌اکبر طاهری و علی دایی به صورت تلفنی روی خط این برنامه آمده بودند علی دایی یکبار دیگر مدعی شد که نامه‌هایی که برای گرفتن مطالباتش از باشگاه پرسپولیس را به این باشگاه فرستاده بود به دو تن از مسئولان باشگاه پرسپولیس ارائه داده بود.

حتی علی دایی عنوان کرد که محمدعلی ترکاشوند معاون سابق اقتصادی باشگاه پرسپولیس و علی جمشیدی معاون حقوقی این باشگاه به دفتر کار او آمده و کپی نامه‌هایی که برای باشگاه پرسپولیس نوشته بود را به این دو نفر داد اما در اقدامی عجیب علی‌اکبر طاهری با تکذیب این موضوع عنوان کرد که نامه‌ای به دست او در این خصوص نرسیده است.

در عکسی که در زیر این خبر مشاهده می‌کنید ترکاشوند و جمشیدی در دفتر بیمه علی دایی حضور پیدا کردند و سرمربی اسبق پرسپولیس در حضور عبدالصمد ابراهیمی وکیل خود کپی ۱۳ نامه‌ای که به باشگاه پرسپولیس نوشته بود را به جمشیدی و ترکاشوند داد.

اثبات صحت صحبت‌های شهریار با انتشار یک عکس +تصویر

انتشار این عکس یکبار دیگر صحت صحبت‌های علی دایی را عیان کرد و حالا باید دید طاهری که دست بر قضا سابقه طولانی در تکذیب اخبار درست دارد چه پاسخی درباره این موضوع خواهد داشت.

منبع: میزان

انتهای پیام/

ادعای دایی در تقابل با طاهری اثبات شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سندی عجیب که دایی علیه مدیر عامل سابق پرسپولیس رو کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..