تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان

در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تیم فوتبال تیم پرسپولیس در نیمه اول بازی مقابل نفت آبادان به برتری رسید.

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم صنعت نفت آبادان رفت که نیمه اول بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

داور: اشکان خورشیدی

کمک داوران: علیرضا ایلدورم، هادی طوسی

کارت زرد: کمال کامیابی نیا از پرسپولیس

کارت قرمز:-

گل: فرشاد احمدزاده( ۲۷) 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، گادوین منشا و علی علیپور.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب تیم صنعت نفت آبادان:

داود نوشی صوفیانی، مرتضی اسدی، علی عبداله‌زاده، حسین بغلانی، مسعود ابراهیم‌زاده، حسین ساکی، کرار جاسم، آگوستو سزار، مگنو باتیستا، محمدامین درویشی و لوسیانو پریرا

سرمربی: فراز کمالوند

شرح بازی:

دقیقه ۲۱: منشا یک فرصت ایده آل گلزنی را از دست داد و شوت او با اختلاف کمی از کنار دروازه نفت به اوت رفت.

دقیقه ۲۴: کمک داور برای صنعت نفت یک ضربه کاشته اعلام کرد که این مساله باعث اعتراض سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده به داور شد و در نهایت ضربه کاشته را جاسم کرار زد که بیرانوند به راحتی توپ را مهار کرد.

گل اول پرسپولیس دقیقه ۲۷: ارسال بازیکنان پرسپولیس در محوطه جریمه به فرشاد احمدزاده رسید و او هم با یک ضربه سر توانست توپ را از میان پاهای دروازه‌بان نفت عبور بدهد و گل اول تیم پرسپولیس را به ثمر برساند.

دقیقه ۴۴: منشا در محوطه جریمه صاحب  توپ و یک موقعیت خوب گلزنی شد که با یک شوت بی دقت نتوانست دروازه نفت را باز کند.

دقیقه ۴۵: برخورد محسن مسلمان با بازیکن نفت آبادان باعث مصدومیت این بازیکن شد.

دقیقه ۱+۴۵: ضربه کرنر جاسم کرار را بیرانوند با مشت دور کرد. در این صحنه هم فرشاد احمد زاده از ناحیه صورت دچار مصدومیت شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..