تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش کاربران به اظهارات مرعشی در خصوص آی کیو بالا/ برای ما همان صفت پابرهنه‌ها کافیست

واکنش کاربران به اظهارات حسین مرعشی درخصوص آی کیو بالای خانواده هاشمی + فیلم و تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از اظهارات عجیب پسر عارف درباره ژن خوب و تاثیر آن در موفقیت و جایگاه اجتماعی که موجی از اعتراضات و انتقادات مردمی را در پی داشت، به‌تازگی ادعاهای جدید یکی از شخصیت‌های سیاسی موج تازه‌ای از اعتراض‌ها و انتقادات را به راه انداخته است.

حسین مرعشی چند روز پیش در اظهاراتی عجیب از آی کیو بالای خود و خانواده هاشمی گفت و اظهار داشت مشکل ما و خانواده ما در میزان آی‌کیومان است. آی‌کیو ما مقداری از دیگر دوستانمان بیشتر است. مرعشی این سخنان را در حالی عنوان کرد که نسبت به بحث ژن خوب موضع مخالفی داشت و آن را نژادپرستی خطاب کرد و حالا با صراحت از برتری خانواده هاشمی نسبت به دیگران می‌گوید.

اظهارات حسین مرعشی همچون بحث ژن خوب با واکنش کاربران در فضای مجازی مواجه شد که برخی از آنها در ادامه ارائه شده است. فیلم مریوط به توضیحات مرعشی درباره آی‌کیو بالا را نیز می‌توانید در انتها مشاهده کنید.

واکنش کاربران به ای کیو

واکنش کاربران به ای کیو

واکنش کاربران به ای کیو

واکنش کاربران به ای کیو

واکنش کاربران به ای کیو

واکنش کاربران به ای کیو

واکنش کاربران به ای کیو

واکنش کاربران به ای کیو

واکنش کاربران به ای کیو

اظهارات حسین مرعشی درباره آی‌کیو بالا

انتهای پیام/

صحبت‌های مرعشی درباره آی‌کیو بالا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش کاربران به اظهارات مرعشی در خصوص آی کیو بالا/ برای ما همان صفت پابرهنه‌ها کافیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..