تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرکات نمایشی چند نوجوان در خیابان حادثه‌ساز شد +فیلم

لحظه وحشتناک پرت شدن نوجوان ماجراجو از داخل خودرو به خیابان + فیلم///////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک پرت شدن یک نوجوان ماجراجو از داخل خودرو به خیابانی در آمریکا را به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود هنگامی که این نوجوان به همراه دوستش در حال انجام حرکات نمایشی با خودرو بودند ناگهان درب عقب خودرو باز می شود و او به داخل خیابان پرت می شود. 

لحظاتی بعد نوجوان ماجراجو در حالی که روی زمین افتاده بود و از درد به خود می پیچد فریاد می کشید. بلافاصله افرادی که شاهد این صحنه بودند به سمت او دویده و اقدام به کمک کردند.

یک از مغازه داران که شاهد این صحنه بود در این خصوص گفت : " این نوجوان زخمی شده بود و فریاد می کشید. در لحظه وقوع حادثه او کمربند ایمنی نبسته بود. اقدام آنها عملی احمقانه بود. امیدوارم درس خوبی از این اتفاق گرفته باشد."

گفتنی است؛ این حادثه روز چهارشنبه و در ایالت کالیفرنیای آمریکا رخ داد.

 انتهای پیام/

لحظه پرت شدن نوجوان ماجراجو از داخل خودرو به خیابان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرکات نمایشی چند نوجوان در خیابان حادثه‌ساز شد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..