تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین خرید زمستانی بایرن مونیخ قطعی شد

به نظر می رسد اولین خرید بایرن مونیخ در فصل زمستان قطعی شده باشد.

به گزارش شما نیوز ، مدتی قبل لواندوفسکی از مدیران بایرن مونیخ خواست مقدمات جذب یک مهاجم رزرو را در بایرن فراهم سازند و حالا تقریبا انتقال ساندرو واگنر، مهاجم هوفنهایم به این تیم قطعی شده است.

 

 

 

 

واگنر که محصول آکادمی بایرن مونیخ است، در تابستان 2007 آلیانس آره نا را ترک کرد و به دویسبورگ پیوست. این گلزن 30 ساله طی این سالها برای وردربرمن، کایزرسلاترن و هرتا و دارمشتات بازی کرده است.

 

به گفته کیکر، بایرن مونیخ تنها 12 میلیون دلار برای پرداخت واگنر می پردازد و تست های پزشکی این بازیکن نیز انجام شده و هفته بعد واگنر رسما به هواداران معرفی خواهد شد.

 

واگنر در فصل جاری در 17 بازی برای تیمش موفق به زدن 6 گل و ارسال 4 پاس گل شده و هاینکس امیدوار است با حضور او از وجود یک مهاجم رزرو آماده بهره ببرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین خرید زمستانی بایرن مونیخ قطعی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..