تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانه اروپایی مخصوص شاهزاده سعودی +تصاویر

ساعت 24- شاهزاده سعودی برای خودش یک ساختمان به سب اروپایی ساخته است.

شاهزادگان سعودی از ابتدای فعالیت‌های خود دست به کارهایی زده‌اند که بیشترین هزینه را برای آن‌ها داشته است اما این هزینه‌ها حتی ذره‌ای برای آن‌ها سخت نبوده است و از خرج کردن پول‌های خود لذت خاصی می‌برند.

شاهزاده سعودی، محمد بن سلمان در تازه‌ترین خرجی که برای خود درست کرده، یک کاخ اروپایی به نام «لویی چهاردهم» در باغی به وسعت 23 هکتار ساخته است. این باغ و خانه که به نام محمد بن سلمان هستند، لقب گران‌ترین منزل جهان را دارند. به دستور محمد بن سلمان این خانه به سبک معماری قرن 17 انگلستان ساخته شده است.

باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانه اروپایی مخصوص شاهزاده سعودی +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..