تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفت بازیکن جدید تراکتور ثبت کردند

هفت بازیکن تراکتور مجوز حضور در جام حذفی را به دست آوردند.

به گزارش شما نیوز ، شناسه فردی هفت بازیکن جدید تیم تراکتورسازی تبریز بامداد روز چهارشنبه 28 آذر ماه با حضور کریم غیرتمند، نماینده باشگاه تراکتورسازی تبریز و دکتر آرش جابری دبیر هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی در محل هیات فوتبال استان به ثبت رسید.

لازم به ذکر است که بازیکنان مذکور که روز یکشنبه جهت رویت قراردادهای خویش در هیات فوتبال استان حاضر شده بودند پس از ارائه این برگه های شناسه فردی و مدارک لازم دیگر به سازمان لیگ فوتبال در صبح روز چهارشنبه می توانند تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز را در بازی مقابل استقلال خوزستان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور همراهی کنند.

ثبت شبانه این شناسه ها در راستای حمایت از باشگاه تراکتورسازی جهت استفاده از شش بازیکن جدید در بازی حساس مقابل استقلال خوزستان و راهیابی این تیم به جمع چهار تیم نهایی مسابقات می باشد.

اسامی بازیکنان یاد شده به شرح زیر می باشد: قائم اسلامی خواه تا پایان خدمت سربازی – تیم سابق: بادران تهران دانیال اسماعیلی فر تا پایان خدمت سربازی – تیم سابق: ذوب آهن اصفهان احسان پهلوان تا پایان خدمت سربازی – تیم سابق: ذوب آهن اصفهان رضا شربتی تا پایان خدمت سربازی – تیم سابق: مشکی پوشان مشهد امید عالیشاه تا پایان خدمت سربازی – تیم سابق: پرسپولیس تهران مهدی مهدی پور تا پایان خدمت سربازی – تیم سابق: ذوب آهن اصفهان جوردی مارتینز آلمیدا تا پایان فصل مسابقاتی - تیم سابق: واسکودوگاما برزیل




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفت بازیکن جدید تراکتور ثبت کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..