تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلویزیون میکرو LED سامسونگ در نمایشگاه CES 2018 رونمایی می‌شود

گفته می‌شود سامسونگ در نمایشگاه CES 2018 از تلویزیون ۱۵۰ اینچی میکرو LED خود رونمایی خواهد کرد. این شرکت قصد دارد فناوری‌های جدیدی را در نسل بعدی تلویزیون‌ها به کار گیرد.

چند ماه قبل گزارش شده بود که سامسونگ تلاش می‌کند تا فناوری‌های پیشرفته‌ای را برای نسل بعدی تلویزیون‌ها توسعه دهد. به نظر می‌رسد سامسونگ به تلاش‌های خود سرعت بخشیده تا هرچه سریع‌تر تلویزیون میکرو LED را تولید کند. سامسونگ اوایل امسال یک شرکت تایوانی را خریداری کرد تا بتواند از تکنولوژی Micro LED در نسل بعدی تلویزیون‌ها استفاده کند.

منابع خبری کره جنوبی مدعی شدند که سامسونگ قصد دارد در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی ۲۰۱۸ (CES 2018) از تلویزیون ۱۵۰ اینچی میکرو LED خود رونمایی کند. از آنجاییکه سامسونگ روند تولید تلویزیون‌های اولد را متوقف کرده، به نظر می‌رسد که تلویزیون‌های آینده خود را تحت فناوری میکرو LED تولید کند.

سامسونگ در نمایشگاه CES 2018

سامسونگ همیشه در این نمایشگاه از یک تلویزیون پرچم‌دار رونمایی کرده است؛ بنابراین CES 2018 فرصت مناسبی برای معرفی تلویزیون ۱۵۰ اینچی Micro LED خواهد بود.

میکرو LED در برخی جزئیات به فناوری اولد شباهت دارد. هر دو با استفاده از دیودهای متصاعد کننده‌ی نور ساخته شده‌اند و از خود نور ساطع می‌کنند. این بدان معناست که هرکدام از ساب پیکسل‌ها نور خود را تولید کرده و مثل LCD به نور پس‌زمینه مجزا نیاز ندارد.

همین مساله باعث می‌شود که پنل‌های میکرو LED رنگ مشکی عمیق‌تری را ایجاد کنند و نسبت کنتراست بالایی داشته باشند؛ اما نسبت به پنل‌های اولد، روند تولید آسان‌تری دارند. این پنل‌ها همچنین در مقایسه با پنل‌های اولد باریک‌تر هستند.

قیمت بالای این پنل‌ها باعث شده که تبلیغات گسترده‌ای پیرامون تلویزیون‌های میکرو LED صورت نگیرد. سامسونگ قصد دارد تا سال آینده و با توسعه بیشتر این فناوری، نمونه‌های مقرون به صرفه‌تری را وارد بازار کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلویزیون میکرو LED سامسونگ در نمایشگاه CES 2018 رونمایی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..