تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکایت دختر نوجوان از راننده سرویس به اتهام تعرض

پزشکی قانونی اعلام کرد نمی‌تواند درباره تعرض به دختر نوجوانی که مدعی است در کودکی از سوی راننده سرویس مورد آزار قرار گرفته است، اظهارنظر کند.

به گزارش شما نیوز ، دختر نوجوان چندی پیش شکایت کرده و مدعی‌ شده ‌بود راننده سرویس مدرسه‌اش در دوران کودکی به او تعرض کرده ‌است. او وقتی برای معاینه به پزشکی قانونی منتقل شد، متخصصان اعلام کردند با توجه به اینکه سال‌ها از ماجرا گذشته ‌است تشخیص اینکه مورد تعرض قرار گرفته یا نه، امکان‌پذیر نیست.


این پرونده با شکایت والدین دختر نوجوان تشکیل شد. آنها در توضیح ادعای خود گفتند: دخترمان چندسالی بود که دچار افسردگی شده ‌ و این چند ماه آخر حالش خیلی بد بود. او را برای درمان پیش مشاور بردیم و درخواست کمک کردیم. بعد از چندین جلسه مشاوره و دارودرمانی یک روز مشاور دخترمان ما را خواست و گفت دخترتان در کودکی مورد تعرض قرار گرفته و همین مسئله هم باعث شده حالا افسرده شود.

او سال‌ها این موضوع را از شما پنهان کرده ‌است. زمانی که خودمان مسئله را با دخترمان در میان گذاشتیم، متوجه شدیم وقتی که او ٩ساله بود و ما برای فرستادن به مدرسه برایش سرویس گرفته‌ بودیم، راننده سرویس او را مورد آزار و اذیت قرار داده است و حالا از او شکایت داریم. با توجه به شکایت مطرح‌شده راننده سرویس بازداشت شد. این مرد اتهامی را که دختر نوجوان به او وارد کرده ‌بود رد کرد و گفت: چنین حرفی درست نیست و من چنین کاری نکرد‌ه‌ا‌م. من فقط این دختر را یک بار به خانه‌ام بردم و به او نقاشی نشان دادم و هیچ کاری هم نکردم.

با توجه به شکایت مطرح‌شده پرونده به دادگاه کیفری استان تهران شعبه ٤ ارسال شد. قضات از دختر نوجوان خواستند تا درباره شکایتی که از سوی او مطرح شده ‌است، توضیح دهد. او گفت: مرد راننده من را که خیلی بچه بودم به خانه‌اش برد و مورد آزار و اذیت قرار داد، اما خیلی بچه بودم و می‌ترسیدم دراین‌باره با پدر و مادرم صحبت کنم. سکوت کردم ولی این موضوع همیشه من را ناراحت می‌کرد و باعث افسردگی من شد.

وقتی نوبت به متهم رسید، او اتهام را رد کرد و گفت: این اتهام را قبول ندارم و دختر نوجوان درباره من دروغ می‌گوید. اگر او واقعیت را گفته ‌بود و من به او تعرض کرده ‌بودم، حتما می‌دانست که روی بدنم آثار سوختگی وجود دارد و باید آنها را می‌دید. در این هنگام دختر گفت: شاید این سوختگی‌ها بعدا به وجود آمده ‌است. زمانی که من را به خانه‌اش برد چنین اتفاقی برای او نیفتاده ‌بود. به‌این‌ترتیب قضات تصمیم گرفتند متهم و شاکی را برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل کنند. متخصصان بعد از معاینه دختر نوجوان اعلام کردند با توجه به اینکه چندین سال از موضوع می‌گذرد، امکان اینکه تشخیص دهند تعرضی به این دختر صورت گرفته یا نه، وجود ندارد اما مرد راننده آثار سوختگی قدیمی روی بدنش دارد. به‌این‌ترتیب با توجه به نتایج به‌دست‌آمده یک بار دیگر جلسه رسیدگی برگزار شد و بعد از اینکه دختر نوجوان ادعای خود را مطرح کرد مرد راننده هم اتهام را رد کرد. با پایان جلسه دادگاه هیئت قضات برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند.
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکایت دختر نوجوان از راننده سرویس به اتهام تعرض»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..