تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت ستاره مصدوم بارسا در آستانه ال کلاسیکو

رافینیا، هافبک جوان بارسلونا می تواند در دیدار حساس ال کلاسیکوی هفته بعد برابر رئال مادرید بازی کند.

به گزارش شما نیوز ، رافینیا حدودا 8 ماه بود که از ترکیب تیمش دور بود اما حالا بعد از مدت ها فرصت بازگشت به میادین را پیدا کرده است. این هافبک جوان در ماه آپریل و در دیدار برابر گرانادا از ناحیه مینیسک داخلی دچار مصدومیت شدیدی شده و ماه ها از میادین دور بود.

 

 

 

 

رافینیا مدتی است در تمرینات گروهی بلوگرانا حضوری فعال دارد و امروز باشگاه بارسلونا تایید کرد که او مشکلی برای حضور در ترکیب تیمش برای ال کلاسیکو نخواهد داشت.

 

اما به هر حال بعید است والورده در چنین دیدار مهمی ریسک کرده و به رافینیا میدان بدهد اما ممکن است شاهد حضور او روی نیمکت بارسا باشیم.

 

خبر بد برای بلوگرانا در آستانه این دیدار حساس، مصدومیت پاکو آلکاسر بود که در جریان دیدار دیشب برابر لاکرونیا رخ داد و هنوز وضعیت عثمان دمبله نیز برای بازگشت به میادین مشخص نیست تا والورده در موقعیت دشواری در آستانه دیدار سرنوشت ساز برابر کهکشانی ها قرار بگیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت ستاره مصدوم بارسا در آستانه ال کلاسیکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..