تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برترین‌ پژوهشگران ‌کانون معرفی شدند

پژوهشگران برگزیده نهمین دوره‌ برنامه‌های هفته‌ پژوهش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش شما نیوز ، در این دوره پژوهش‌های اعضا، مربیان و کارشناسان در سه بخش مقاله، طرح و پایان‌نامه و اقدام‌پژوهی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و صاحبان آثار برگزیده و شایسته‌ تقدیر هر بخش جداگانه معرفی شدند.

در بخش مقاله‌ها عطیه آقا حسینی مربی کانون استان اصفهان با عنوان «نمایش و نقد فیلم‌های امور سینمایی کانون و تفکر»، محمود مروج از استان البرز با مقاله‌ «مدیریت راهبردی اجرای خط و مشی‌های سازمان فرهنگی» ، اعظم‌السادات نورانی با بررسی «تاثیر دوره‌های آموزش ضمن خدمت کارکنان و مربیان بر بهره‌وری سازمان» و مقاله گروهی اثر زهرا سادات شاه‌احمد قاسمی، اکرم گودرزی و فاطمه سلیمانی با عنوان «فرآیند تحول و مدیریت آن در سازمان‌های آموزشی از دیدگاه اسلام» از تهران به عنوان نفرات برگزیده این بخش معرفی شدند.

همچنین در بخش طرح‌ها و پایان نامه‌ها پژوهش‌هایی با عنوان‌های «تاثیر نمایش بر خلاقیت کودکان گروه سنی (ج)» و «بررسی سواد رسانه‌ای والدین بر نوع و میزان استفاده از آن توسط کودکان ۱۰ تا ۱۲ سال» به ترتیب از بیتا مرغوب و فرشته شهمیرزادی هر دو از مازندران،‌ «تاثیر قصه‌گویی بر بهبود مهارت اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان نابینا» و «کارکردهای نمایشی و آموزشی عروسک‌های بازی بر کودکان بر اساس نظریه هوش‌های چندگانه گاردنر» به ترتیب آثار زهرا عبدالحی و عذرا امامی گواشین از تهران و «تاثیر بازی‌درمانی شناختی – رفتاری بر خودکنترلی و تکانشگری کودکان و نوجوانان» از محبوبه مقصودی مربی استان مرکزی به عنوان برگزیده معرفی شدند.

در بخش طرح‌ها و پایان‌نامه‌ها نیز آثار فرزانه آقاپور از تهران، شهرام رفیعی از زنجان و سحر نعیمی از استان فارس نیز از سوی داوران شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش اقدام پژوهی پژوهش‌هایی با عنوان‌های «چگونه می‌توانیم مهارت روخوانی کتاب اعضای پسر گروه سنی(ج) مرکز شماره‌ یک آبیک را تقویت کنیم» و «چگونه می‌توانیم سطح فعالیت علمی مرکز سگزآباد را بالا ببریم» به ترتیب از زهرا یکه‌فلاح و اعظم نوری‌زاده هر دو از استان قزوین و «راه‌کارهای علاقه‌مندسازی اعضای نوجوان پسر مرکز شماره دو کانون اردبیل به فعالیت‌های نجوم» اثر جواد رضاییان از اردبیل از جمله برگزیدگان این بخش بودند.

هم‌چنین بتول آقاجانی و فاطمه جاوید طبع‌ پسند هر دو از استان گیلان نیز به ترتیب با اقدام‌پژوهی‌هایی با عنوان‌های «چگونه توانستم میزان مطالعه‌ کتاب اعضای نوجوان دختر مرکز شفت را افزایش دهم؟» و «چگونه می‌توانم مربیان فرهنگی را به اقدام‌پژوهی علاقه‌مند کنم؟» از دیگر برگزیدگان این بخش معرفی شدند.

داوران بخش اقدام‌پژوهی نیز اثر فرانک و فریبا فرزوانفر از استان البرز، مژگان اعرابی از کرمانشاه، مریم رضایی از تهران، فاطمه قاسمی از اصفهان و مهری خسرویان از کرمان را نیز شایسته تقدیر معرفی کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برترین‌ پژوهشگران ‌کانون معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..