تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجازه نخواهیم داد یک ریال به حقوق نمایندگان اضافه شود +عکس

+عکس

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی در توییتر به خبرها پیرامون حقوق 10 میلیون تومانی نمایندگان مجلس واکنش نشان داد و نوشت:

"اين روزها در فضای مجازی در مورد افزايش حقوق نمايندگان مجلس مباحثی مطرح شده است. به ملت شریف ایران اطمينان می‌دهم حتی يك ريال هم به حقوق نمايندگان اضافه نخواهد شد، در واقع اجازه نخواهيم داد اضافه شود."

گفتنی است؛ این خبر در فضای مجازی منتشر شده است که  نمایندگان مجلس قصد دارند حقوق خود را برای سال آینده 70 درصد افزایش دهند. این در حالی است که برخی کارکنان و کارگران در بخش‌های مختلف دولتی و تولیدی  از کم بودن حقوق خود ناراضی هستند.

اجازه نخواهیم داد یک ریال به حقوق نمایندگان اضافه شود+عکس

انتهای پیام/

توییت الیاس حضرتی درباره افزایش حقوق نمایندگان مجلس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجازه نخواهیم داد یک ریال به حقوق نمایندگان اضافه شود +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..