تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بستنی سوخاری؛ نوعی متفاوت از بستنی

۶۴۷۳۳۷

۱۶۳۵  بازدید

مجله سر آشپز - سارا خسرویان: شاید کمی عجیب به نظر برسد اما باور کردنش آنچنان هم سخت نیست حتی اگر کمی بستنی هم در خانه دارید یک بار امتحانش کنید تا طعم تازه ای بچشید.

مواد مورد نیاز

بستنی وانیلی: 1.5 کیلوگرم شکلات توپی: 6 عدد کورن فلکس: 300 گرم تخم مرغ: 4 عدد روغن مایع: 6 پیمانه  طرز تهیه بستنی سوخاری

روش تهیه

1. یک کاسه کوچک با قطر تقریبا 8 سانتی متر را انتخاب کرده و داخل آن روکش نایلونی بیندازید.


2. چند اسکوپ بستنی داخل آن بریزید تا کاسه با بستنی پر شود، سپس روی آن را با پشت اسکوپ صاف کنید.


3. 1 عدد شکلات در وسط آن فرو برده و یک اسکوپ دیگر بستنی روی آن بگذارید.

4. بعد روکش را از اطراف کاسه به سمت بالا جمع کرده و بالای آن را گره بزنید تا بستنی داخل آن به صورت گرد بماند (این کار را تکرار کنید تا بستنی تمام شود).

5. سپس گلوله های بستنی را داخل سینی چیده و حدود 3 ساعت در فریزر قرار دهید تا سفت شود.


6. کورن فلکس را داخل نایلونی ریخته و به وسیله وردنه ای روی آن بکوبید تا خرد شود (یا می توانید 100 گرم کورن فلکس خردشده، 100 گرم بیسکوییت ساقه طلایی خردشده و 100 گرم پودر سوخاری خردشده را با هم مخلوط کرده و از آن استفاده کنید).


7. تخم مرغ ها را داخل کاسه ای شکسته و با استفاده از چنگالی در حد مخلوط شدن زرده و سفیده بزنید.


8. گلوله های بستنی را از روکش نایلونی جدا کنید.

9. بعد به ترتیب داخل کورن فلکس (خردشده)، تخم مرغ و مجدد در کورن فلکس بغلتانید (برای همه گلوله ها این کار را تکرار کنید)


10. روغن را داخل تابه ای گرم کرده و هرکدام از گلوله ها را به مدت 30 ثانیه درون آن سرخ کنید. (در حین انجام این کار چند بار آن را برگردانید تا همه قسمت های آن سرخ شود).


11. برای سرو می توانید شکلات (ذوب شده) روی آن بریزید و با خامه تزیین کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بستنی سوخاری؛ نوعی متفاوت از بستنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..