تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشییع پیکر شهید ابراهیم ابوثریا با حضور مقامات فلسطینی +فیلم

ویدئویی از تشیع پیکر شهید معلول فلسطینی، ابراهیم ابوثریا با حضور مقاماتبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم تشییع پیکر جانباز شهید فلسطینی، ابراهیم ابوثریا با حضور مردم و مقامات فلسطین اشغالی برگزار شد. ابوثریا که در مبارزه علیه رژیم غاصب صهیونیستی در سال 2014 هر دو پایش را از دست داده بود، سه روز پیش مورد هدف سربازان این رژیم غاصب قرار گرفت و با اصابت گلوله‌ای به سرش به شهادت رسید. 

ابوثریا همگام با دیگر فلسطینیان در تظاهرات علیه تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی در فلسطین شرکت کرده بود، 

شهادت ابوثریا بر حجم خشم معترضان افزود و موج جدیدی از تظاهرات و واکنش‌ها را به راه انداخت. مراسم تشییع پیکر این شهید با حضور مقامات فلسطینی با عزت و اکرام تمام برگزار شد. جمع کثیری از مردم در این مراسم حضور داشتند و این اقدام رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. 

در ادامه ویدئویی از مراسم تشییع پیکر شهید ابراهیم ابوثریا با حضور مقامات فلسطینی ارائه شده است.  

انتهای پیام/

حضور مقامات در مراسم تشییع پیکر جانباز شهید فلسطینی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشییع پیکر شهید ابراهیم ابوثریا با حضور مقامات فلسطینی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..