تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غیبت ستاره جوان بارسا در ال کلاسیکو قطعی نیست

علیرغم اخبار و شایعات، هنوز هم درصد کمی احتمال وجود دارد که عثمان دمبله برابر رئال مادرید به میدان برود.

به گزارش شما نیوز ، اگرچه کادر فنی بارسلونا اعلام کرده که قرار نیست دمبله در دیدار مقابل رئال مادرید به میدان برود، اما در محافل شخصی تفکراتی مبنی بر آماده بودن این ستاره جوان به اندازه کافی برای بازی کردن در دیدار سرنوشت ساز ال کلاسیکو وجود دارد و از زمان بازگشت دمبله تمرینات مشخص بود او در تلاش برای کاهش دوران دوری خود از میادین است.

 

 

 

 

البته بارسلونا در رابطه با دمبله بسیار محتاط عمل کرده و نمی خواهد به ستاره جوان در مورد حضور در ال کلاسیکو امیدهای واهی بدهد و به همین دلیل موضع والورده هنوز تغییری نکرده و او مانع بازگشت دمبله تا ژانویه خواهد شد.

 

به هر حال تصمیم نهایی هنوز گرفته نشده و طی جلسات تمرینی این هفته وضعیت دمبله مشخص خواهد شد. با توجه به مصدومیت دلوفئو، همچنان والورده می خواهد در مورد دمبله محتاط باشد و تنها نکته ای که همگان را به بازگشت او امیدوار کرده، فرم آماده این ستاره جوان و فرانسوی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غیبت ستاره جوان بارسا در ال کلاسیکو قطعی نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..