تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موتور جستجوی بینگ از ردیت برای جستجوی قدرتمندتر استفاده می‌کند

+عکس

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ موتور جستجوی مایکروسافت فقط ویژگی مهم‌ترین کارکرد این موتور جستجو پاسخ های هوشمند است که در شبکه پاسخ مورد نیاز کاربر را فراهم می کند.

این شرکت همکاری با ردیت را اعلام کرد که به جستجوی هوشمند کمک خواهد کرد. زمانی که درباره یک موضوع عمومی جستجو می کنید با پاسخ انجمن های آنلاین مواجه می شوید. بینگ در این حالت جدید نگاهی به ردیت می اندازد و از اطلاعات آن استفاده می کند.

در حال حاضر زمانی که یک سوال در نوار جستجوی بینگ تایپ می شود، اطلاعات خلاصه از حداقل سه منبع معتبر نمایش داده می شود به جای این که محبوب ترین ظاهر شود.از آن جایی که برخی پرسش ها بیش از یک پاسخ دارند، بینگ پاسخ ها را مقایسه می کند و این در صفحه ای غیر از نتایج استاندارد معمول ظاهر خواهد شد.

موتور جستجوی بینگ از ردیت برای جستجوی قدرتمند تر استفاده می کند+عکس

 انتهای پیام/

بینگ از اطلاعات ردیت استفاده می کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موتور جستجوی بینگ از ردیت برای جستجوی قدرتمندتر استفاده می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..