تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلار دوباره گران شد/قیمت به ۴۱۷۷ تومان رسید

در بازار آزاد تهران، قیمت هر دلار آمریکا با اندکی افزایش، به ۴۱۷۷ تومان رسید، ضمن اینکه سکه هم بین ۵۰۰ تا هفت هزار تومان ارزان شد.

به گزارش شما نیوز ، در جریان معاملات امروز(یکشنبه) بازار  آزاد تهران، قیمت انواع سکه با کاهش مواجه بود؛ به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با هفت هزار تومان کاهش به یک میلیون و ۳۹۱ هزار و ۸۰۶ تومان، طرح قدیم یک میلیون و ۳۶۰ هزار و ۷۸۸ تومان، نیم سکه با کاهش سه هزار تومانی به ۶۹۳ هزار و ۴۰۱ تومان، ربع سکه با هزار تومان کاهش به ۳۹۸ هزار و ۲۳۰ تومان و سکه یک گرمی با ۵۰۰ تومان کاهش به ۲۶۶ هزار و ۱۵۴ تومان رسید.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۲۵۵ دلار و ۹ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۲۸ هزار و ۱۰۹ تومان است.

هر دلار آمریکا ۴۱۷۷ تومان، یورو ۴۹۹۰ تومان، پوند ۵۶۷۰ تومان، لیر ترکیه ۱۱۰۰ تومان و درهم امارات ۱۱۵۳ تومان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلار دوباره گران شد/قیمت به ۴۱۷۷ تومان رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..