تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر خنده دار با فیلتر جابجایی چهره در اپلیکیشن اسنپ‌ چت!

اسنپ‌ چت , همه این تصاویر به نوعی عجیب، وحشتناک و در عین حال خنده دار هستند و یادآوری می‌کنند که چرا نباید به برخی افراد تحت هیچ شرایطی تکنولوژی مدرن داده شود!

جابجایی چهره با اسنپ‌ چت

اسنپ‌ چت , هیچ اشکالی ندارد که کسی صورت بچه گانه‌ای داشته باشد، اما بعضی‌ها بچه گانه بودن صورت را به سطح آزاردهنده‌ای رسانده اند. جابجایی چهره یا عمل قرار دادن چهره یک شخص روی شخص دیگر و بالعکس به صورت دیجیتالی ، از سال ۲۰۱۶ که به اسنپ‌ چت اضافه شد تاکنون بسیار فراگیر شده است. با این روش به راحتی سلفی گرفتن می‌توان چهره‌ها را جابجا کرد، ولی بعضی وقت‌ها نتایج واقعا وحشتناکی به بار می‌آورد.

با این حال هیچ چیز به اندازه چهره افراد بالغ روی بدن نوزادان و کودکان خنده دار به نظر نمی‌رسد. همه این تصاویر به نوعی عجیب، وحشتناک و در عین حال خنده دار هستند و یادآوری می‌کنند که چرا نباید به برخی افراد تحت هیچ شرایطی تکنولوژی مدرن داده شود!

تصاویر خنده دار جابجایی چهره با اسنپ‌ چت

اسنپ‌ چت

جابجایی چهره یک پسر با پدرش

اسنپ‌ چت

جابجایی چهره یک کودک بامزه با یک مرد بالغ

همچنین بخوانید :  پیدا شدن حیرت انگیز حلقه ازدواج !

اسنپ‌ چت

جابجایی چهره یک کودک با یک خانم بزرگسال

اسنپ‌ چت جابجایی چهره اعضای یک خانواده اسنپ‌ چت جابجایی چهره یک پدربزرگ با نوه اش اسنپ‌ چت جابجایی چهره یک مرد که به دنبال کودک خود است اسنپ‌ چت جابجایی چهره یک پدر با فرزندش

برترین‌ها




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر خنده دار با فیلتر جابجایی چهره در اپلیکیشن اسنپ‌ چت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..