تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غلط املایی غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی!

غلامعلی حداد عادل , او ساعتی پیش با انتشار پستی در صفحه توئیترش از آزادی جریان گردش اطلاعات در کشور ابراز خشنودی کرد و نوشت باید بابت این موضوع شکرگزار بود.

غلط املایی غلامعلی حداد عادل

غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی به عنوان چهره شناخته شده در حوزه درست نویسی، طی انتشار پستی در توئیترش، املای واژه‌ای را اشتباه نوشت.

او ساعتی پیش با انتشار پستی در صفحه توییتر خود از آزادی جریان گردش اطلاعات در کشور ابراز خشنودی کرد و نوشت باید بابت این موضوع شکرگزار بود.

اما گویا زمان انتشار این پست، توجه به محتوا مانع از دقت کافی روی املای واژه‌ها شده است
چرا که کلمه «شکرگزار» به اشتباه به صورت «شکرگذار» نوشته شد؛
اشتباهی که پس از گذشت زمان کوتاهی از انتشار، بلافاصله تصحیح شد.

البته این حتمال نیز وجود دارد که صفحه مربوط به حداد عادل توسط ادمین دیگری اداره شود.

تصویر غلط املایی غلامعلی حداد عادل غلامعلی حداد عادل توییت ابتدایی غلام علی حداد عادل غلامعلی حداد عادل دومین توییت غلام علی حداد عادل

باشگاه خبرنگاران جوان؛

همچنین بخوانید :  شبیه ترین سگ به انسان که نقاشی می کند!+تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غلط املایی غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..