تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست زیبای سروین بیات همسر قوچان نژاد (عکس)

پست زیبای سروین بیات همسر قوچان نژاد (عکس)

چند ماهی است که از ازدواج رضا قوچان نژاد میگذرد و حواشی های بسیاری از ماجرای ازدواجشان تا مراسم ازدواج این زوج در فضای مجازی منتشر شده است اینک همسر رضا گوچی با آپلود پستی جالب در اینستاگرام خود حس خوب خود را با هوادارانشان به اشتراک گذاشت.

سروین بیات همسر رضا قوچان نژاد مهاجم محبوب تیم ملی که او را گوچی صدایش می کنند ، تصویر بانمکی از کفش های فوتبالی پدر و پسر منتشر کرده است!سروین بیات متولد 23 دسامبر در تهران، طراح است.با ارزوی بهترین ها برای این زوج موفق

پست زیبای سروین بیات همسر قوچان نژاد (عکس)

او در دبیرستان رشته گرافیک و هنر خواند سپس بعد از اتمام تحصیلات مدرسه ای به آمریکا مهاجرت کرد و با شورو شوق دنبال هنر و طراحی رفت سپس در دانشگاه واشنگتن دی سی در رشته طراحی داخلی پذیرفته و فارغ التصحیل شد. او خواهر بازیگر معروف ساره بیات است.

پست زیبای سروین بیات همسر قوچان نژاد (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست زیبای سروین بیات همسر قوچان نژاد (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..