تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قتل هولناک کودک ۲ ساله بجنوردی به دست نامادری

بجنورد- رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از قتل پسر دوساله بجنوردی به دست نامادری خبر داد.

به گزارش شما نیوز ، سرهنگ رضا عرب زاده با بیان اینکه در تاریخ ۱۳ آذرماه جاری رسول دوساله‌ به‌طور مشکوک در یکی از بیمارستان بجنورد فوت می‌کند، اظهار کرد: با فوت این کودک مسئولان بیمارستان به پلیس ۱۱۰ اطلاع داده و در نهایت مرگ مشکوک کودک مشخص می‌شود.

سرهنگ عرب زاده با بیان اینکه به قتل رسیدن کودک توسط پزشکی قانونی خراسان شمالی تائید شده است، افزود: پس از حضور مأموران پدر و مادر کودک دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: در ابتدا نامادری این پسر دوساله منکر قتل می‌شد، اما پس از گذشته ۱۳ روز، صبح امروز یک‌شنبه به کشتن کودک اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی درباره علت قتل کودک دوساله بجنوردی گفت: کودک به علت ضربات مشت و لگد توسط همسر پدرش دچار مرگ مغزی و پس از رساندن به بیمارستان فوت می‌کند.

مهر

این اخبار را از دست ندهید:

ماجرای رفتار غیر اخلاقی 2 کارگر در کارگاه تولیدی پوشاک زنانه + عکس

شوهر خاله ام مرا دوست داشت / شوهرم زنی را گرفته بود که 18 سال از خود بزرگتر بود!

پیام عاشقانه برای نوعروس که همسایه مرد فضول شده بود!

عزرائیل در تهران دستگیر شد+ عکس

با ماندانا وقتی شوهر داشت ارتباط داشتم! / او را به طرف سد کرج بردم و..!+ عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قتل هولناک کودک ۲ ساله بجنوردی به دست نامادری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..