تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امشب صادقیان شاید مقابل بشیکتاش

از چارچوب هفته شانزدهم لیگ ترکیه دو تیم عثمانلی اسپور و بشیکتاش ، امشب از ساعت 20:30 در وودافون پارک استانبول به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش شما نیوز ، عثمانلی اسپور پیش از اتمام نیم فصل به مصاف تیم پر قدرت بشیکتاش می رود ، جدال سختی که شاگرد ان عرفان بوز به دنبال پیروزی در این بازی هستند. عثمانلی اسپور در 15 هفته گذشته 4 برد، 2 تساوی و 9 باخت را کسب کرده است . آنها در چند هفته گذشته شرایط بسیاری متفاوتی با ابتدا لیگ داشتند ، شروع کابوس وار در لیگ باعث شد که آن ها از همان ابتدا فصل قعرنشین لیگ شوند و خیلی ها این تیم را اولین سقوط کننده این فصل از سوپر لیگ ترکیه شمردند اما با آمدن عرفان بوز از هفته ششم لیگ ، شرایط آن ها متفاوت شد کسب 4 پیروزی در 9 هفته و سپس برد عثمانلی اسپور مقابل آلانیا اسپور ، باعث خروج این تیم از منطقه خطر شد .


در مقابل بشیکتاش این فصل علی رغم کسب موفقیت های مهم در اروپا در لیگ شرایط خوبی ندارد . قهرمان 2 فصل گذشته پیاپی لیگ ترکیه در جایگاه ششم لیگ حضور دارد و فاصله اش با صدرنشین 6 امتیاز است .تساوی در مقابل تیم هایی همچون کایسری اسپور و آکیسار اسپور و شکست در مقابل فنرباغچه و گنچلربیرلیغی در این امر نقش مهمی داشت ،البته شاگردان شنول گونش پیش از اتمام نیم فصل به دنبال کم کردن فاصله خود با صدر هستند .نکته ی جالب این بازی این است که هر دو تیم بار دیگر در مرحله یک شانزدهم جام حذفی به مصاف یک دیگر خواهند رفت .


نجیب اویسال و گوکهان توره از بشیکتاش و در مقابل نومان چورکسو ، شیک دیاباته و رائول روسسکو غایبین این بازی هستند.


ترکیب احتمالی:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امشب صادقیان شاید مقابل بشیکتاش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..