تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخاب تجربه مدیریتی بانک رفاه به عنوان مورد کاوی اقتصاد مقاومتی

تجربه مدیریتی بانک رفاه با عنوان"ارتقای بهره وری واحدهای بانک" در طرح بهینه کاوی تجارب موفق مدیریتی در حوزه اقتصاد مقاومتی، به عنوان مورد کاوی حوزه اقتصاد مقاومتی انتخاب شد.

به گزارش شمانیوز، در مراسمی که به همین منظور 22 آذر ماه سالجاری از سوی مرکز مدیریت دولتی برگزار شد، بانک رفاه به عنوان یکی از 28 منتخب این طرح موفق شد گواهینامه حضور در طرح بهینه کاوی تجارب مدیریتی را دریافت کند.
ارائه الگوهای موفق، ایجاد انگیزه در دستگاه های اجرایی و بنگاه های اقتصادی برای پرداختن به سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و به اشتراک گذاری دستاوردها و تجارب موفق سازمان ها از اهداف اصلی اجرای این طرح بود.

منبع: روابط عمومی بانک رفاه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخاب تجربه مدیریتی بانک رفاه به عنوان مورد کاوی اقتصاد مقاومتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..