تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی بهترین روش ها برای تنگ کردن واژن زنان

معرفی بهترین روش ها برای تنگ کردن واژن زنان معرفی بهترین روش ها برای تنگ کردن واژن زنان 

خانمها اگر به دنبال راهی برای تنگ تر کردن واژن خود هستید ما دراین پست برترین و موثرترین روشها رابه شما پیشنهاد میدهیم. گشادی واژن یکی از مشکلاتی است که تعداد زیادی از زنان در سراسر دنیا با آن رو به رو می شوند.تعداد زیادی از مردم بر این باورندکه گشادشدن واژن مربوط به داشتن رابطه جنسی بیش از حد می‌باشد که نادرست است.

یکی از مهم‌ترین علت هاي آن زایمان طبیعی به علت بازشدن ماهیچه هاي واژن میباشد.عوامل دیگر عبارتند از پیری، چاقی، فشار هنگام سرفه، عطسه و یا خنده است.دراین پست از پارس ناز راه هاي طبیعی برای تنگ کردن واژن در منزل را آورده ایم که با کمک آن هاي می توانید با شل شدن واژن مبارزه کنید.

دراین مقاله، بطور مفصل بعضی از برترین راهکارها را در مورد چگونگی تنگ کردن واژن در منزل توضیح خواهیم داد. با استفاده از این راهکارهای ساده و موثر میتوانید ناحیه‌ي واژن را بدون نیاز به‌ عمل جراحی تنگ کنید.ابتدا بهتر است با عواملی که باعث شل شدن ماهیچه هاي واژن می شوند بیشتر آشنا شوید.

الف. علل شل شدن واژن چیست؟

شل شدن واژن ممکن است به دلایل مختلف ایجاد شود. به یاد داشته باشید که کم‌تر کردن رابطه جنسی راه‌ حل این مشکل نیست. شل شدن واژن به علت پارگی‌هاي طبیعی و کش آمدن دیواره‌هاي واژن است. بعنوان مثال، پس از زایمان، بافت‌هاي عضلانی پاره میشوند، ودر صورتی که از مهبل «واژن» مراقبت نکنید، حالت کشسانی خودرا از دست می دهد.

علت‌هاي زیادی برای شل شدن واژن وجوددارد و حاوی موارد زیر میشود:

* زایمان
* چاقی
* جراحی که قبلا دراین ناحیه انجام داده‌اید
* زیاد بلند کردن وسایل سنگین
* ورزش سنگین بطور منظم
* ترومای لگن
* یائسگی
* درد مزمن کمر
* عطسه‌ي مکرر یا سرفه
* یبوست مکرر

شل شدن واژن یک روال طبیعی است، اما راه‌هایي برای تنگ نگه واژن وجوددارد. تعداد زیادی از زنان برای تنگ کردن واژن انجام جراحی پلاستیک واژینال را انتخاب می کنند در حالیکه این درمان می تواند خطرات برای سلامتی داشته باشد. بعضی از روش‌هاي طبیعی وجود دارند که می توانند بشما کمک کنند تا واژن خودرا در منزل‌تان تنگ کنید.

ب» نحوه‌ي تنگ کردن واژن بطور طبیعی – عادت‌هاي خوب:

چند عادت خوب وجوددارد که می تواند بشما کمک کند تا واژنی سالم داشته باشید.

۱. یک رژیم خوراکی سالم داشته باشید.

یکی از برترین راه‌هاي تنگ کردن واژن، داشتن رژیم خوراکی است که به تقویت دیافراگم لگنی کمک می کند. بر طبق یک مطالعه، شما باید غذا هاي غنی از استروژن مثل شنبلیله، انار، دانه‌ي کنجد، دانه‌ي سویا و همینطور محصولات آن، هویج، گندم پوست‌کنده و سیب مصرف کنید. علاوه بر این، خاطرجمعی حاصل کنید که کربوهیدرات‌ هاي غلات کامل ارگانیک و پروتئین حیوانی بدون چربی رابه میزان بیش‌تری مصرف میکنید.

۲. روش‌هاي بهداشتی

یکیدیگر از روش‌هاي موثر برای تنگ کردن واژن استفاده از متدهای بهداشتی روزانه است. بعنوان مثال، هنگامیکه حمام میکنید، بهتر است خودتان را بادقت تمیز کنید. شما میتوانید از یک پاک‌کننده‌ي نرم برای تمیز کردن و آبکشی واژن‌تان استفاده کنید. بعضی از محصولات مثل صابون‌هاي گیاهی وجوددارد که میتوانید هنگام حمام استفاده کنید.

یادتان باشد محصولاتی را انتخاب کنید که برای واژن شل توصیه میشوند. مظابق با مطالعه‌اي در مورد درمان‌هاي طبیعی برای مهار روال شل شدن واژن، میتوانید از صابون‌هاي گیاهی استفاده کنید بدون اینکه در مورد احتمال بروز عوارض جانبی نگرانی داشته باشید.

استفاده از صابون گیاهی به غیر از اینکه به سفت شدن واژن شل کمک می کند، میتواند در از بین بردن بوی واژن و همینطور مشکل ترشح بیش از حد از واژن و التیام کشسانی عضلات این ناحیه موثر باشد.

بنظر می رسد که انجام اینکار خیلی آسان باشد اما در حقایق تعداد زیادی از آدم‌ها اینکار را انجام نمیدهند. حقایق این است که واژن به خودی خود و بدون استفاده از مواد شوینده تمیز است. خاطرجمعی حاصل کنید که از آب ولرم برای شستن منطقه‌ي واژن استفاده کنید. اگر صابون در داخل واژن باقی بماند،

می تواند پوست را تحریک کند. علاوه بر این، هنگامیکه شما در دوره‌ي قاعدگی به سر میبرید، بسیار مهم است که بهداشت رابه خوبی رعایت کنید. همینطور، بهتر است که ناحیه‌ي واژن را از جلو به عقب تمیز کنید.

۳. کرم‌هاي گیاهی

پس از تمیز کردن خود، از کرم‌هاي گیاهی برای بازیابی حالت کشسانی عضلات واژن استفاده کنید. شما باید از دکتر‌تان بخواهید تا بشما در پیدا کردن مناسب‌ترین کرم برای ناحیه‌ي واژن کمک کند. از ژل، آب و روان‌کننده‌ها استفاده کنید تا کمک کنید که حرکت آن نرم و آسان باشد. در واقع، استفاده از ژل یک راه‌حل مناسب برای رفع شل شدن واژن است. این ماده می تواند موجب صرفه‌جویی در زمان‌تان شود و هیچ آسیبی هم بشما نمیرساند.

۴. هنگام داشتن رابطه‌ي جنسی، پاهای‌تان رابه یک دیگر نزدیک نگه دارید.

این یکی هم مضمون‌ي مفیدی برای تنگ کردن واژن بطور طبیعی است که باید بدانید و برای همیشه آنرا دنبال نمایید. شما باید این مضمون را هنگام انجام رابطه‌ي جنسی رعایت کنید. سعی کنید در هنگام انجام رابطه پاهای‌تان را نزدیک به هم نگه دارید.

۵. یادتان باشد که همیشه لباس زیر پنبه‌اي بپوشید.

زمانی که پای تنگ کردن واژن با استفاده از راهکارهای طبیعی به میان می آید، پوشیدن لباس زیر پنبه‌اي میتواند گزینه‌ي خوبی برای شما باشد. لباس زیر پنبه‌اي می تواند سریع خشک شود، بنابر این موجب می شود که هوا به سهولت جریان داشته باشد.

پوشیدن لباس زیر پنبه‌اي می تواند از باکتری‌هاي ناسالم که باعث عفونت میشوند جلوگیري کند. بنابر این، یادتان باشد که همیشه لباس زیرهای ساخت شده با پارچه‌هاي سبک که اجازه میدهد منطقه واژن به خوبی نفس بکشد.

معرفی بهترین روش ها برای تنگ کردن واژن زنان

۶. از اسپری‌هاي شیمیایی استفاده نکنید.

این مورد هم در واقع روشی طبیعی برای تنگ کردن واژن در منزل است، در صورتی که به دنبال تنگ کردن واژن بطور موثر هستید. اسپری‌هاي شیمیایی میتوانند برای خوشبو شدن واژن استفاده شود، اما ممکن است عوارض جانبی ناخواسته نیز ایجاد کنند. اسپری‌هاي شیمیایی در موقعاینکه منطقه‌ي واژن را تمیز نگه می‌دارند، می توانند تمام باکتری‌هاي مفید را از بین ببرند.

بنابر این، از مصرف اسپری‌ها یا کرم‌هاي شیمیایی پرهیز کنید، و بجای آن ها محصولات طبیعی و بدون مواد شیمیایی را انتخاب کنید. همینطور، میتوانید اسپری خودرا با مخلوط کردن چند قطره روغن خوشبو مثل روغن خوشبو گل رز، روغن اسطوخودوس و غیره تهیه کنید. پس از دوش گرفتن از اسپری خود استفاده کنید و قبل از اینکه لباس بپوشید، دقت کنید که پوست‌‌ این ناحیه خشک باشد.

۷. استفاده از ویتامین E:

با دقت به تحقیقاتی که در مورد مزایای ویتامین E صورت گرفته‌است، این ویتامین یکی از برترین ویتامین‌ها مفید برای عملکرد مناسب اندام‌هاي داخل بدن است. ویتامین E بعنوان یک درمان خوب برای بعضی از بیماری‌ها از جمله دیابت و فشار خون بالا در زمان بارداری توصیه می شود. با این حال، تعداد زیادی از زنان این حقایق

را نمیدانند که ویتامین E مرطوب‌کننده‌اي برای درمان آسان و موثر خشکی واژن است. علاوه بر این، ویتامین E اگر به درستی استفاده شود، بشما کمک میکند که دیواره‌هاي واژن را سالم‌تر و قویتر کنید.

برای استفاده از ویتامین E در منطقه‌ي واژن مراحل زیر را انجام دهید:

* سطح بیرونی کپسول ویتامین E را بررسی کنید تا مطمئن شوید که خط و خش یا تیزی روی آن وجود ندارد. همینطور مطمئن شوید که ناخن‌هاي‌تان تیز نیست.

* سپس در حالی‌که ایستاده‌اید یا دراز کشیده‌اید، به آرامی کپسول ویتامین E را داخل واژن خود قرار دهید.

* نیازی نیست که کپسول ویتامین E را سوراخ کنید یا برش بدهید زیرا pH واژن شما بطور طبیعی می تواند این روغن را جذب کند.

در واقع، استفاده از ویتامین E یکی از موثرترین راه‌ها برای تنگ کردن واژن و درمان مشکلات واژن بطور طبیعی است که زنان نباید آنرا نادیده بگیرند.

۸. ژل وی‌-تایت «V-Tight»

روش دیگر برای تنگ کردن واژن که باید یاد بگیرید استفاده از ژل V-Tight است، یک کرم طبیعی که می تواند به سفت شدن و تقویت عضلات کف لگن کمک کند. یک مطالعه که در مورد چگونگی استفاده از ژل V-Tight صورت گرفت، نشان داد که این ژل حاوی مواد طبیعی ارگانیک است

که ثابت شده سفتی واژن را حفظ می کند و عضلات آنرا تقویت میکند. به سادگی، ژل را بر روی نوک انگشتان‌تان قرار دهید و سپس آنرا روی دیواره‌ي واژن پخش کنید. چند دقیقه ماساژ بدهید و خیلی زود تنگ شدن واژن را احساس خواهید کرد.این ژل کاملا بی‌خطر است، اما ممکن است باعث کم‌ترین عوارض جانبی شود.

با این حال، ازآن‌جاییکه مواد تشکیل‌دهنده‌ي ژل‌هاي سفت‌کننده ممکن است واکنش‌هاي آلرژیک ایجاد کنند، قبل از استفاده ازآن با یک فرد حرفه‌اي مشورت کنید. این ژل مخصوصا در صورتی که در ترکیب با روش‌هاي دیگر استفاده شود، موثر است.

۹. داروهای گیاهی

استفاده از گیاهان داروئی می تواند بشما کمک کند که ماهیچه‌هاي واژن رابه طور طبیعی سفت کنید. بعضی از گیاهان داروئی را در آب بجوشانید و سپس محلول حاصل رابه مدت طولانی تا زمانی که تاثیر خودرا می گذراند، هرروز روی واژن بمالید. به یاد داشته باشید که استفاده از داروی باکیفیت کلید کار است. در واقع، این یکی از برترین نکات در مورد تنگ کردن واژن است که شما باید بدانید و برای همیشه ازآن استفاده کنید.

پ. تمرینات ورزشی برای تنگ کردن واژن:

۱. تمرینات یوگا

یکی از روش‌هاي موثر برای تنگ کردن واژن انجام تمرینات یوگا است. حرکات آرام در یوگا میتوانند بشما کمک کنند که دیواره‌ي مهبل، عضلات لگن و تمام عضلات بدن را تقویت کنید. خیلی آسان این تمرین ساده را در منزل انجام دهید.بعنوان مثال، انجام تمرین leg ups ساده است و برای سلامت جنسی بسیار مناسب است.

برای انجام این تمرین لازم است که به پشت دراز بکشید پاها را صاف بالا بگیرید. مانع خم شدن پاها شوید و سعی کنید پاهای خودرا هنگام بالا بردن و پایین آوردن کاملا صاف نگه دارید. برای رسیدن به برترین نتایج، این تمرین را هرروز به مدت ۱۰ دقیقه، و لااقل ۵ بار در روز انجام دهید و انجام آنرا چند هفته یا چند ماه ادامه بدهید. با این حال، اگر شما این روش رابا سایر روش‌ها برای تنگ کردن واژن ترکیب کنید، میتوانید سریع‌تر به نتیجه برسید.

۲. تمرین ساده‌ي تنگ کردن واژن

دراین‌جا چند مرحله را برای انجام تمرینی ساده جهت سفت کردن مهبل در منزل میبینید:

* چندین ثانیه نفس‌تان را نگه دارید و سپس سعی کنید عضلات واژن خودرا منقبض کنید و سپس آنرا آزاد کنید.
* این تمرین ساده برای تنگ کردن واژن را ۱۰ بار در روز انجام دهید.

شما می توانید این ورزش را در هر کجا و هر زمانی انجام دهید، اگر می خواهید واژن شل شده‌تان را تنگکنید.

۳. تمرین کگل

راه دیگر برای تنگ کردن مهبل در منزل، تمرین کگل است. با استفاده از این تمرین قادر خواهید بود که عضلات داخلی لگن را فشرده کنید. انجام کگل بسیار ساده است، به زمانی که موقع ادرار کردن ناگهان مانع جریان یافتن ادرار می شوید و آنرا لحظه‌اي متوقف می کنید فکر کنید. این تمرین را برای ۱۰ ثانیه انجام دهید

و سپس حدود ۱۰ ثانیه ناحیه‌ي واژن را شل کنید. سعی کنید این تمرین را چند بار درحدود ۵ دقیقه تکرار کنید. بهتر است کگل را ۴ بار در روز انجام دهید تا برترین فایده‌ي ممکن را ببرید. بعضی از موقعیت‌هاي قرارگیری بدن برای انجام این تمرین عبارتند از:

* روی صندلی بنشینید به طوری‌كه پاها را صاف جلو گذاشته‌اید.
* روی زمین دراز بکشید در حالی‌که زیر زانوها بالش گذاشته‌اید و زانوها خم هستند.
* بایستید و زانوها را خم کنید.

درنظر داشته باشید که قبل از انجام این تمرین باید ادرار کنید. همینطور، میتوانید فقط عضلات لگن «نه عضلات دیگر» را منقبض کنید. آرام نفس کشیدن هم بسیار مهم است. اگر می خواهید واژن را در منزل سفت کنید، این تمرین را هم اکنون انجام دهید.

معرفی بهترین روش ها برای تنگ کردن واژن زنان

۴. اسکات

تمرین اسکات نیز تمرین خوبی برای تنگ کردن مهبل است. با انجام تمرین اسکات، میتوانید بطور طبیعی واژن خودرا تنگ کنید. اسکات یکی از تمرینات متعارف است که تعداد زیادی از آدم‌ها در دنیا آن رابه نادرست انجام میدهند. برای انجام درست این تمرین، مراحل زیر را انجام دهید:

* پاها را بیش‌تر از عرض باسن باز کنید. انگشتان را در در زاویه‌ي حدودا ۳۰ درجه قرار دهید.

* باسن‌تان را طوری عقب بدهید که انگار می خواهید روی یک نیمکت بنشینید.

* دوباره به حالت ایستاده برگردید. فقط یادتان باشد که در هنگام برگشتن به حالت ایستاده فشار باید روی پاشنه‌ي پا باشد زیرا اینکار به پیشگیري از بلند شدن بر روی انگشتان پا کمک می کند.

در واقع، انجام اسکات به تقویت نشیمنگاه و التیام عضلات واژن کمک میکند، باعث تنگ‌تر شدن و قویتر شدن این عضلات می شود. اسکات همینطور‌ یک تمرین ترکیبی است که مزایای زیادی را برای کل بدن به ارمغان می‌آورد.

۵. ربایش لگن

تمرین دیگر برای تنگ کردن واژن در منزل، ربایش لگن است. تمرینات کششی لگن برای عضلات کف لگن طراحی شده‌اند و می توانند از بروز شل شدگی در ناحیه‌ي لگن پیشگیري کنند. برای انجام این تمرین، شما باید یک صندلی داشته باشید.

روش انجام این تمرین:
* روی صندلی بنشینید به طوریکه پاهای‌تان جدا از هم هستند.

* دست‌ها را روی زانو قرار دهید به طوریکه آرنج بیرون باشد.

* رو به جلو خم شوید، آرنج را خم کنید و سپس وزن قسمت فوقانی بدن را بر روی ران خود قرار دهید.

* سپس، بازوها را باز کنید، قفسه‌ي سینه را بالا ببرید و قسمت جلویی لگن را بالا نگه دارید در حالی‌که قسمت عقبی پایین است.در واقع، این تمرین در تقویت کردن عضلات حمایت‌کننده از لگن موثر خواهد بود. ادامه‌ي این مقاله را در مورد راه‌هاي طبیعی سفت کردن واژن در منزل بخوانید و سپس سعی کنید از یک یا چند مورد از انها برای همیشه استفاده کنید!

۶. توپک بن وا

روش دیگر برای تقویت کردن دیواره‌هاي واژن در منزل استفاده از توپک بن وا است. استفاده از این توپک بسیار محبوب است زیرا میتوان آنرا در منزل انجام داد. هر توپک دارای وزن است، بنابر این هنگامیکه داخل واژن فرو می رود، باید از عضلات لگن برای نگه داشتن آن ها استفاده کنید. هنگامیکه توپ را وارد واژن میکنید،

پاها و همینطور عضلات داخلی را منقبض میکنید تا توپ‌ها را همان جا نگه دارید. و توپ کمی در داخل مهبل «واژن» رو به پایین فشار وارد میکند، و آنرا تنگ‌تر میکند. با گذشت زمان، روی این عضلات نظارت کامل خواهید داشت و متوجه تفاوت ایجاد شده در استحکام و تنگی واژن خواهید شد.

۷. واژینال کونز

این وسیله نیز برای تقویت دیواره‌هاي واژینال و تنگ کردن واژن بطور طبیعی بسیار ایده‌آل است. واژینال کونز با ابعاد و وزن‌هاي مختلف ساخت میشود. برای رسیدن به برترین نتیجه، باید این تمرین را دو بار در روز و هر بار درحدود ۱۵ دقیقه انجام دهید.

این تمرین حاوی سر دادن یک مخروط در داخل واژن است به این ترتیب که از سبک‌ترین مخروط که به سهولت میتوانید آنرا در داخل بدن نگه دارید آغاز میشود و با وارد کردن مخروط سنگین‌تر در زمانی که عضلات لگن محکم هستند، ‌ادامه مییابد.

در واقع، این روش، طبیعی است و همینطور یک روش ساده است که تلاش کمی نیاز دارد اما نتایجی عالی به بار می‌آورد. بنابر این، در صورتی که می خواهید شل شدگی واژن را در منزل درمان کنید، انجام این روش را مدنظر داشته باشید.

د. درمان‌هاي خانگی

به منظور قوی نگه داشتن عضلات واژن، میتوانید با استفاده از یکی یا چند مورد از درمان‌هاي خانگی زیر، واژن شل را سفت کنید:

۱. پروتئین ارگانیک

برای داشتن عضلات قوی و سالم واژن، باید مقدار زیادی پروتئین ارگانیک مصرف کنید، به مخصوصاً پروتئین‌هایي که برای عضلات مفید هستند، میوه‌هاي ارگانیک و سبزیجات. درحال‌حاضر، ما غالباً به میزان زیادی فست فود مصرف میکنیم که کربوهیدرات زیادی دارند، اما مواد مغذی کمی در آن ها یافت میشود.

بنابر این، سعی کنید از این به بعد غذا هاي ارگانیک مصرف کنید. بعنوان یک توصیه بشما باید بگوییم که برای اینکه عضلات نیرومند بسازید، گوشت گاو عالی است.در حقایق، این واقعا یک مضمون‌ي خوب برای تنگ کردن واژن در منزل است، به طوریکه شما باید سعی کنید پروتئین ارگانیک بیش‌تری را در رژیم خوراکی روزانه‌تان اضافه کنید.

۲. میوه‌ها

تعداد زیادی از میوه‌هاي تازه مثل آناناس، توت‌فرنگی و غیره میتوانند بشما کمک کند بوی بد مایعاتی که از مهبل «واژن» می آید برطرف کنید. در واقع، میوه‌هاي تازه می توانند بشما کمک کنند تا واژن سالمی داشته باشید.

علاوه بر این، میوه‌ها همینطور دارای آب فراوانی هستند که کمک میکند بدنتان در شکل خوبی باشد. در حقایق مصرف میوه‌ها به میزان بیش‌تر نیز از برترین نکات برای تنگ کردن واژن در منزل است که باید برای همیشه آن رابه کار ببندید.

۳. ژل آلوئه‌ورا

استفاده از ژل آلوئه‌ورا بعنوان یکی از برترین راه‌هاي تنگ کردن واژن در منزل شناخته شده‌است. برای استفاده از این دارو، می توانید برگ آلوئه‌ورا را بردارید و ژل داخل آنرا خارج کنید و سپس آنرا در داخل عضلات واژن خود استعمال کنید. برای رسیدن به برترین نتایج ممکن، این روش را چند بار در روز تکرار کنید. استفاده از ژل آلوئه‌ورا می تواند به کاهش پرولاپس واژن کمک کند.

۴. انگور فرنگی هندی یا آمله

انگور فرنگی هندی بعنوان یکی از موثرترین درمان‌ها برای محکم کردن دیواره‌هاي واژن شناخته شده‌است. ۱۰ تا ۱۲ انگور فرنگی را در آب ساده بجوشانید تا یک جوشانده‌ي مات حاصل شود. سپس، آنرا داخل یک بطری بریزید ودر یک مکان خنک نگه داری کنید. قبل از اینکه حمام کنید، این مخلوط را روی ناحیه‌ي واژن استعمال کنید. شما باید این روش درمانی رابه طور روزانه انجام دهید تا انعطاف‌پذیری عضلات واژن را افزایش دهید.

در واقع، انگور فرنگی یکی از برترین ماده‌ها برای تنگ کردن واژن بطور طبیعی است که باید بدانید و سپس سعی کنید یه میزان بیش‌تری انگور فرنگی هندی به رژیم خوراکی روزانه‌تان اضافه کنید.

۵. گیاه داروئی توت مار

گیاه داروئی توت مار یکیدیگر از داروهای عالی برای تنگ کردن واژن در منزل است که نباید آنرا نادیده بگیرید، این گیاه داروئی برای رفع مشکل شل شدن واژن موثر است. توت مار حاوی فیتواستروژن‌هایي است که میتوانند نقش مهمی در حمایت از عضلات واژن برای قویتر شدن دارند. عصاره‌ي گیاه توت مار را خارج کنید و سپس آنرا در منطقه‌ي واژن خود بطور روزانه استعمال کنید. این روش برای زنان بالای ۴۰ سال توصیه میشود.

معرفی بهترین روش ها برای تنگ کردن واژن زنان

۶. پیوراریا میریفیکا

اگر چه این گیاه به خاطر تاثیر زیادی که روی بزرگ شدن پستان دارد شناخته شده‌است، اما می تواند برای واژن نیز مفید باشد. عصاره‌ي این گیاه دارای فیتواستروژن‌هایي است که میتوانند روال بازسازی بافت را در ناحیه‌ي لگن و ناحیه‌ي تناسلی افزایش دهند. آنرا دراین مناطق استعمال کنید تا دیواره‌هاي واژن قویتر شوند.

آیا دوست دارید روش‌هاي موثر دیگری را برای تنگ کردن واژن در منزل یاد بگیرید؟ ادامه‌ي این مطلب را بخوانید و سپس سعی کنید یک یا چند مورد از این درمان‌هاي طبیعی را برای همیشه دنبال نمایید.

۷. ماست

یکیدیگر از برترین نکات درمانی برای تنگ کردن واژن بطور طبیعی که تمایل داریم دراین مقاله عنوان کنیم و دوست داریم همه ی‌ي خوانندگان‌مان بدانند، ‌مصرف ماست به میزان فراوان است. چنین تاثیری به این علت است که ماست دارای باکتری‌هاي خوب لازم برای واژن است که کمک‌تان میکنند سالم و سلامت بمانید. علاوه بر این، مصرف ماست به صورت روزانه یک راه عالی برای پیشگیری از عفونت‌ها و و درمان آن ها است.

۸. گیاه داروئی کورکوما کومسا

کورکوما کومسا یک گیاه گلدار است که اثر شگفت‌انگیزی بر روی واژن دارد. استفاده‌ي منظم از کورکوما کومسا میتواند به پیشگیری از پرولاپس دیوار‌ه‌ي واژن کمک کند. تمام کاری که باید انجام بدهید این است که آب ریشه‌ي کورکوما کومسا را بگیرید و سپس آنرا در ناحیه‌ي تناسلی استفاده کنید ودر عرض یک ماه میتوانید

شاهد بهبودی باشید. در واقع، این گیاه یکی از داروهای نیرومند برای تنگ کردن واژن در منزل است که نباید آنرا نادیده بگیرید، بلکه باید آنرا برای رفع مشکل شل شدن واژن امتحان کنید.

۹. گیاه داروئی مازو

هنگامیکه پای تنگ کردن واژن بطور طبیعی ودر منزل به میان می آید، نباید مازو را نادیده بگیرید. مازو یک گیاه تایلندی است که می تواند به علت تاثیری که برای تنگ کردن واژن دارد، مورد استفاده قرار گیرد. این داروی گیاهی حاوی تانن‌ها، فیتواستروژن‌ها و همینطور خواص قابض است

که تاثیر شگفت‌انگیزی روی عضلات واژن دارند و انها را قویتر و انعطاف‌پذیرتر میکنند. عصاره‌ي مازو را می توانید بطور مستقیم در منطقه‌ي واژن استعمال کنید. برای رسیدن به برترین نتایج ممکن، هرروز قبل از اینکه حمام کنید، عصاره‌ي مازو را در ناحیه‌ي واژن استعمال کنید.

۱۰. فندق افسونگر

یکیدیگر از نکات موثر برای تنگ کردن واژن، که باید بدانید و سپس آنرا برای همیشه امتحان کنید، استفاده از گیاه داروئی فندق افسونگر است. پوست فندق افسونگر بعنوان یک درمان مؤثر برای مشکل شل شدن ناحیه‌ي واژن به شمار میرود. برای استفاده از این روش، پوست خشک شده‌ي این گیاه را باید خرد و مبدل به پودر کنید.

سپس، آن رابا آب مخلوط کنید تا یک محلول گیاهی آماده شود. شما باید از این محلول برای شستن ناحیه‌ي تناسلی خود لااقل یکبار در هفته استفاده کنید. فندق افسونگر بعنوان یک قابض نیرومند در بازگرداندن تنگی دیواره‌ي واژن بسیار موثر است.

۱۱. سیر

آخرین مورد از این فهرست، مضمون‌ي بسیار مهمی برای تنگ کردن واژن در منزل است که باید بدانید و سپس برای همیشه ازآن استفاده کنید. سیر میتواند در درمان بعضی از عفونت‌هاي ناشی از قارچ و و پیشگیری از وقوع انها موثر باشد. مصرف سیر به صورت پخته یا خام چند بار در هفته یک راه خوب برای قوی و سالم نگه داشتن منطقه‌ي واژن است. سیر همینطور به از بین بردن بوی بد در ناحیه‌ي واژن کمک میکند.

بطور خلاصه، استفاده از سیر همینطور روش خوبی برای تنگ کردن واژن در منزل است که هیچ زنی نباید نادیده بگیرد، بلکه باید برای همیشه ازآن استفاده کند!چنان‌چه گفتم این روش‌ها در بازگرداندن تنگی واژن بسیار موثر هستند.

رژیم‌هاي خوراکی و تمرینات ورزشی اثرات طولانی مدت دارند، اما ممکن است لازم باشد برای به‌دست آوردن نتایج مطلوب، زمان زیادی را صبور باشید. اگر صبر و حوصله داشته باشید این روش‌هاي درمانی در طول زمان تاثیر خودرا خواهند گذاشت.

این فهرست حاوی 27 مورد از موثرترین روش درمانی خانگی و طبیعی برای تنگ کردن واژن است بدون اینکه لازم باشد از هر نوع دارو، قرص یا دارو استفاده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی بهترین روش ها برای تنگ کردن واژن زنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..