تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه میگو پلو؛ غذای خوشمزه جنوبی

۶۴۰۹۶۹

۵۸۴  بازدید

اگه جز اون دسته از افرادی هستین که غذاهای دریایی رو دوست دارین حتما از این میگو پلو خوشتون میاد

وب سایت پیمونه: میگو پلو از غذاهای جنوبی و بسیار مقرون به صرفه است زیرا در تهیه آن از میگوی ریز استفاده می‌شود که قیمت نسبتاً مناسبی دارد.همراه این غذا بهتر است ترشی انبه تند بخورید نه شور . حتما این غذای خوشمزه را امتحان کنید .میگو پلو به دوصورت همراه با سبزی یا بدون سبزی با کشمش و پیازداغ تهیه می شود.

مواد لازم: 

    پیاز 3 عدد     فلفل دلمه‌ای رنگی 1 عدد     میگو 500 گرم     برنج 4 پیمانه     رب گوجه فرنگی 2 قاشق غذاخوری     سبزیجات معطر تازه/خشک به میزان لازم     کاری به میزان لازم     نمک وفلفل به میزان لازم     زعفران آب زده به میزان لازم  طرز تهیه میگو پلو طرز تهیه    پیاز را ریز خرد کرده به همراه کمی روغن تفت داده سپس میگو پاک شده وشسته را اضافه کرده و تفت دهید.     رب و ادویه ها را به مایه ی میگو اضافه کرده سبزی ها و فلفل ها را نیز افزوده و حرارت را خاموش کنید.     برنج را آبکش کرده و ته دیگ مناسب قرار دهید سپس برنج و مواد را لایه لایه ریخته و برنج را دم کنید.     در انتها کمی روغن روی برنج داده و در ظرف مناسب سرو کنید .
    نکات:

    1- سبزی معطر این دستور شامل گشنیز، جعفری، شوید و ریحان می باشد.

    2- میگویی که در این غذا استفاده می‌شود، به هیچ‌وجه نباید درشت باشد.

    3- ادویه‌هایی که در تهیه میگوپلو استفاده می‌شود؛ زردچوبه، فلفل قرمز ، کاری ،زعفران و گرد لیمو هستند که هنگام تهیه این غذا نباید فراموش شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه میگو پلو؛ غذای خوشمزه جنوبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..