تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راز صداهای عجیب و غریب از آسمان برخی شهرهای عربی چیست؟

راز صداهای عجیب و غریب از آسمان برخی شهرهای عربی چیست؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برخی ها بر این باورند که این صداها مانند شیپوری است که در آسمان دمیده می شود و یا مانند صدای غرق شدن کشتی در دریا است.

درحال حاضر، تعبیری برای این پدیده وجود ندارد، از زمان ظاهر شدن این پدیده در سال 2008 ، علما به نتیجه ای دراین زمینه دست نیافته اند.

برخی ها گفته اند که علت این پدیده، طرح آمریکا برای کنترل شرایط آب و هوایی است، اما این واقعیت ندارد و برخی هم تفاسیر دیگری داشته اند اما علمی نبوده است.

برخی از کسانی که این صداها را از آسمان شهرهای عربی شنیده اند، نیز گفته اند که این صداها، صداهایی از عالم دیگر است و برخی دیگر گفته اند که صداهای ملائکه آسمان است.

اما علمای دینی هم احتمال این که این صدها ناشی از دمیدن در صور باشد ، رد کرده اند.

منبع: العالم

انتهای پیام/

صداهای عجیب آسمان برخی شهرهای عربی از چه بود؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راز صداهای عجیب و غریب از آسمان برخی شهرهای عربی چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..