تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد مرگبار موتورسیکت‌سوار با عابران پیاده +فیلم

برخورد مرگبار موتورسیکت سوار با عابران پیاده +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با وجود ممنوعیت تردد وسایل نقلیه نظیر موتورسیکلت در پیاده‌روها در سرتاسر جهان، متاسفانه باز هم شاهد رفت و آمد بسیاری از این موتورسیکلت‌سواران در پیاده‌روها و معابری که مختص عابران پیاده است، هستیم و انگار هیچ قانونی مانع اعمال خلاف آنها نمی شود. از آنجایی که موتورسیکلت‌ها نسبت به دیگر خودروها راحت تر می توانند از مسیرها و خیابان های باریک تردد کنند، این اجازه را به خود می دهند که به راحتی قانون شکنی کنند و وارد حریم عابران پیاده شوند.

در ویدئوی برخورد وحشتناک و مرگبار موتورسیکلت‌سوارانی با عابران پیاده در پیاده رویی را در خارج از کشور، مشاهده می کنید. راکبان این موتورسیکلت پس از برخورد با عابران از محل حادثه فرار می‌کنند.

این ویدئوی دلخراش را در ادامه مشاهده می‌کنید.

گفتنی است؛ در کشورمان نیز این افراد که حتی در برخی مواقع بار یا مسافر با حجم و تعداد بالایی جا به جا می کنند برای آنکه سریعتر به مقصد برسند بهترین گزينه را عبور از پیاده رو و معابر می دانند.

انتهای پیام/

ویدئو برخورد موتورسیکت سوار با عابران پیاده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد مرگبار موتورسیکت‌سوار با عابران پیاده +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..