تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنگ ستارگان جدید در فضا هم اکران می‌شود!

جنگ ستارگان جدید در فضا هم اکران می‌شود!

دانش > نجوم - آخرین فیلم جنگ ستارگان که «جنگ ستارگان: آخرین جدای» نام دارد، اکران شده است، اما این فیلم نه‌تنها در سیاره زمین بلکه در فضا و در ایستگاه فضایی بین‌المللی هم پخش می‌شود.

 به گزارش خبرآنلاین،سازمان فضايي ناسا اعلام كرد كه فضا نوردان هم مي‌توانند در ايستگاه فضايي بين‌المللي همزمان با ساير انسان‌هاي روي زمين جديدترين فيلم جنگ ستارگان را همان روز اول اكران مشاهده كنند. فضانوردان با ديدن فيلم در فضا ناآشنا نيستند. ايستگاه فضايي بين‌المللي آرشيو بزرگي از ۵۰۰فيلم سينمايي دارد كه فضانوردان مي‌توانند آنها را مشاهده كنند. فضانوردان مي‌توانند اين فيلم‌ها را از طريق لپ‌تاپ يا پروژكتور مشاهده كنند. سخنگوي ناسا اعلام كرد كه فضانوردان فايل جديدترين فيلم جنگ ستارگان را دريافت مي‌كنند و با روشي كه دوست داشته باشند مي‌توانند آن را تماشا كنند.

5454




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنگ ستارگان جدید در فضا هم اکران می‌شود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..