تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه هماهنگی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم برگزار شد/ انسجام فعالیت های قرآنی در خراسان شمالی

جلسه هماهنگی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم برگزار شد/ انسجام فعالیت های قرآنی در خراسان شمالیبه گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از ستاد خبری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، جلسه هماهنگی حفظ و مفاهیم قرآن کریم که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و آموزش و پرورش برپا می‌شود، در محل دفتر معاونت امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در این جلسه با اشاره به تشکیل ساختار جدید موسسات و اتحادیه های قرآنی گفت: این ساختار باعث انسجام فعالیت های قرآنی در سطح استان خواهد شد.

رضا رضایی افزود: این انسجام و هماهنگی، هم افزایی بین نهادهای مختلف بوجود خواهد آمد و دستگاه های عضو از ظرفیت های بالقوه ی خود برای اجرای فعالیت ها استفاده خواهند کرد.

وی با اشاره به فعالیت های حوزه قرآن و عترت در سطح استان گفت: مجموعه ای از فعالیت ها در حوزه قرآنی را در ساختار جدید دنبال می کنیم و امیدواریم با تکیه بر همه ظرفیت ها قدم های موثرتری نسبت به گذشته برداریم.

وی اضافه کرد: یکی از این فعالیت ها، برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم است که می تواند انگیزه و امتیاز فراوانی در بین مخاطبین ، جامعه قرآنی و فعالان دینی و قرآنی ایجاد کند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: شیوه نامه برگزاری آزمون توسط معاونت توسعه و ترویج قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شده است و بر این اساس هر یک از سازمان های عضو این ساختار، باید بخشی از فعالیت ها را به انجام برساند.

رضای اظهار کرد: امیدواریم در سایر فعالیت‌های قرآنی نیز این تعامل و این هم‌افزایی و انسجام را شاهد باشیم که طبعاً پرهیز از کارهای موازی در این زمینه توان ما را برای انجام کیفی، عمیق و مؤثر فعالیت‌ها خواهد افزود.

وی افزود: تبلیغ و اطلاع رسانی به جامعه هدف و مخاطبین و ورود به مراحل اجرایی نهایی در بخش ها و سطوح مختلف از اقداماتی است که بایستی پس از تشکیل ستاد اجرایی استانی انجام شود.

وی با بیان اینکه آزمون کتبی روز ۱۰ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود و نتیجه آزمون نیز بلافاصله پس از بیست و چهار ساعت در روز یازدهم اسفندماه اعلام خواهد شد، افزود: همچنین، یک آزمون شفاهی نیز ویژه حفظ قرآن پیش‌بینی شده است که از دوازدهم تا هفدهم اسفندماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه هماهنگی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم برگزار شد/ انسجام فعالیت های قرآنی در خراسان شمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..