تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی ای 8 و گلکسی ای 8 پلاس سامسونگ در ویدیویی رؤیت شدند

ویدیویی در یوتیوب منتشر شده است که اطلاعاتی درباره‌ی گوشی‌های میان‌رده‌ی جدید سامسونگ از سری گلکسی ای با حاشیه‌های باریک فاش می‌کند.

سامسونگ دو گوشی از سری گلکسی ای با نام‌های گلکسی ای ۸ و گلکسی ای ۸ پلاس معرفی خواهد کرد. ظاهرا این کمپانی برای یکپارچه‌سازی هرچه بیشتر میان‌رده‌های سری Galaxy A با پرچم‌داران‌ خود، نام‌گذاری مدل‌های جدید این خانواده را تغییر داده است و دو مدل مذکور با نسخه ۲۰۱۷ گلکسی ای ۵ و گلکسی ای ۷ جایگزین می‌شوند. ضمن اینکه امسال قرار نیست جایگزین گلکسی ای ۳ عرضه شود و احتمالاً این مدل به فراموشی سپرده خواهد شد.

مقاله‌های مرتبط:

یک ویدیوی منتشرشده در یوتیوب، شایعات و گمانه‌زنی‏‌ها در مورد مدل ۲۰۱۸ سری گلکسی ای را تأیید می‌کند؛ با توجه به فاش شدن این ویدیو، انتظار داریم سامسونگ به‌زودی از گوشی گلکسی ای ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس رونمایی کند.

با توجه به جزئیاتی که از این ویدیو به ‏‌دست آمده است، حسگر اثر انگشت در میان‌رده‏‌های جدید شرکت کُره‌ای در پنل پشتی قرار خواهد گرفت. البته برخلاف گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، حسگر اثر انگشت به زیر دوربین اصلی انتقال یافته است. سامسونگ به ناچار، حسگر اثر انگشت را به پنل پشتی انتقال داده؛ زیرا میان‌رده‌های جدیدش حاشیه‌های باریکی دارند و جای‌گیری کلید هوم در حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش امکان‌پذیر نبوده است.

گلکسی ای 8 پلاس گلکسی ای 8 پلاس گلکسی ای 8 پلاس گلکسی ای 8 پلاس

ویدیوی منتشرشده تأیید می‌کند که خبری از دوربین دوگانه در پشت گلکسی ای ۸ و گلکسی ای ۸ پلاس نیست؛ سامسونگ تنها از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی استفاده کرده است. بااین‌حال اعضای جدید سری گلکسی ای علاقه‌مندان به عکاسی سلفی را شگفت‌زده خواهند کرد؛ اگرچه بیشتر مرسوم است از ترکیب دو سنسور برای دوربین اصلی استفاده شود، سامسونگ ترجیح داده است میان‏‌رده‌‏های جدید خود را به دوربین سلفی دوگانه مجهز کند. اطلاعات به‌دست‌آمده، شایعات پیشین در مورد عرضه گلکسی ای ۸ و گلکسی ای ۸ پلاس را با دوربین سلفی دوگانه ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی تأیید می‌کند.

جایگزین‌های گلکسی ای ۵ و گلکسی ای ۷ در این ویدیو با طراحی بدون حاشیه به نمایش گذاشته‌ شده‌اند؛ بر اساس شایعات، هر دو مدل به نمایشگر کشیده با نسبت تصویر ۱۸.۵ به ۹ مجهز خواهد شد که رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۲۰ پیکسل دارد. سامسونگ، نسخه «پلاس» میان‌رده جدیدش را با صفحه‌نمایش ۶ اینچی ارائه می‌دهد؛ مدل دیگر از نمایشگر ۵.۷ اینچی سوپر آمولد استفاده خواهد کرد.

گلکسی ای 8 پلاس

پردازنده اکسینوس ۷۸۸۵ سامسونگ با هشت هسته پردازشی، به‌صورت مشترک در گوشی‌‏های جدید گلکسی ای ۸ و ای ۸ پلاس به‌ کار گرفته شده است و برای مالتی‌تسکینگ روان، ۴ گیگابایت حافظه رم نیز در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. حافظه ذخیره‌سازی در گوشی‏‌های جدید این شرکت، ۳۲ گیگابایت است که با استفاده از کارت حافظه میکرو SD می‌توانید آن‌ را افزایش دهید. مدل کوچک‌تر با نمایشگر ۵.۷ اینچی، از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند؛ یک باتری با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت، انرژی لازم برای پردازنده گوشی ۶ اینچی گوشی جدید سامسونگ را تأمین خواهد کرد.

گلکسی ای ۸ در رنگ‌های مشکی و طلایی عرضه خواهد شد؛ در نسخه‌ طلایی رنگ، ماژول دوربین و حسگر اثر انگشت به رنگ مشکی هستند تا از بدنه متمایز شوند. هر دو مدل در برابر آب مقاوم هستند؛ البته گواهی دریافت‌شده برای آن‌ها مشخص نیست. مانند میان‌رده‌های امسال سامسونگ از سری گلکسی ای، دوربین اصلی روی لبه‌ی سمت راست گوشی قرار خواهد داشت و خبری از دکمه‌ی فیزیکی بیکسبی برای فراخوانی دستیار صوتی سامسونگ نیست. بر اساس اطلاعات به‏‌دست‌آمده، گوشی‏‌های جدید سامسونگ از سیستم تشخیص چهره استفاده خواهند کرد که یک قابلیت نرم‌افزاری است و با احراز هویت کاربران از طریق چهره‌ی آن‌ها، دستگاه آنلاک می‌شود.

گلکسی ای 8 پلاس

شرکت کُره‌ای، هنوز زمان معرفی رسمی اعضای جدید سری گلکسی ای را به‌صورت رسمی اعلام نکرده است؛ اما مدتی پیش شایع شده بود که گلکسی ای ۸ و ای ۸ پلاس در نمایشگاه CES 2018 معرفی خواهند شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی ای 8 و گلکسی ای 8 پلاس سامسونگ در ویدیویی رؤیت شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..