تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایستگاه فضایی بین‌المللی را امروز از هر نقطه ایران ببینید

ایستگاه فضایی بین المللی را امروز ساعت 18از هر نقطه ایران ببنید+ عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایستگاه فضایی بین المللی (ISS)‎ ساعت 18:06 امروز مصادف با 25 آذر از هر نقطه ایران قابل رویت خواهد  بود. ایستگاه فضایی بین‌المللی با مشارکت بیش از 15 کشور ساخته شده است که در مدار نزدیک زمین و در ارتفاع 330 تا 435 کیلومتری از سطح زمین در حال حرکت است. سرعت این ایستگاه فضایی در مدار برابر با 27700کیلومتر بر ساعت است که با این تفاسیر روزی 15 بار به دور سیاره زمین گردش می کند.

فضانورد ایتالیایی مستقر در ایستگاه فضایی بین المللی در این رابطه در توئیت خود نوشت:

"امروز ساعت 18:07 از هر نقطه ای از ایران قابل رؤیت خواهیم بود"

 ایستگاه فضایی بین المللی را امروز ساعت 18از هر نقطه ایران ببنید+ عکس

انتهای پیام/

دیده شدن ایستگاه فضایی از ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایستگاه فضایی بین‌المللی را امروز از هر نقطه ایران ببینید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..