تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقف ظرفیت سوپرگروه‌های تلگرام به 50 هزار نفر رسید +عکس

سقف ظرفیت سوپرگروه های تلگرام به 50 هزار نفر رسید +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق بررسی های صورت گرفته در پیام رسان تلگرام سقف جمعیت سوپرگروه های این پیام رسان حالا به 50 هزار نفر افزایش پیدا کرده است، این افزایش ظرفیت در شرایطی اتفاق افتاده است که سابق بر این کاربران تلگرام می توانستند در سوپرگروه های خود از 30 هزار نفر میزبانی کنند.

با این افزایش گنجایش اعضا در سوپرگروه‌ها، شاید تصور کنید که مدیران این گروه‌ها با چالش‌های بیشتری نسبت به گذشته رو به رو خواهند شد، اما تلگرام به فکر مشکلات مدیریت گروه ها هم بوده و برای جلوگیری از برهم خوردن نظم این گروه ها ابزار هایی را در اختیار مدیران قرار داده است. همچنین مدیران گروه ها می توانند از ربات های ناظر برای سر و سامان دادن به پیام های رد و بدل شده در این گروه ها کمک بگیرند.

سقف ظرفیت سوپرگروه های تلگرام به 50 هزار نفر رسید +عکس 

انتهای پیام/

 افزایش گنجایش سوپرگروه های تلگرام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقف ظرفیت سوپرگروه‌های تلگرام به 50 هزار نفر رسید +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..