تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئویی تکان دهنده از حرکات سادیسمیک و جنون حیوان آزاری +فیلم

ویدئویی تکان دهنده از حرکات سادیسمیک و جنون حیوان آزاری+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از افراد هستند که علاقه جنون آمیز و سادیسمیکی به آزار حیوانات آن هم به وحشیانه ترین شکل ممکن دارند،این اشخاص از شکنجه حیوانات و نشان دادن گرایشات تهاجمی خود به دیگران لذت می‌برند، از این رو، اقدام به نشر ویدئوهایی با این مضمون در شبکه های اجتماعی می کنند.

در برخی از این فیلم ها نیز دیده می شود که یک حیوان بی دفاع در اختیار جانوران وحشی دیگر قرار می گیرد تا با زجر تکه تکه و کشته شود.

نتیجه تحقیق محققان

تحقیقات نشان داده افرادی که دست به این جنایات وحشیانه می زنند از دوران کودکی عادت به انجام این دست کار ها داشته اند و از همان بچگی حیوانات و جانوران را مورد آزار و اذیت قرار می دادند که این رفتار آنها نیز از آنچه در اطرافشان رخ می داده سرچشمه گرفته است.

ویدئویی تکان دهنده از حرکات سادیسمیک و جنون حیوان آزاری+فیلم

ویدئویی تکان دهنده از حرکات سادیسمیک و جنون حیوان آزاری+فیلم

نظریه یک علاقمند و مدافع حیوانات از عربستان

بندر الفواز یک علاقمند به حیوانات بوده که در توئیتر صفحه به نام" "حقائق عن الحيوانات" را مدیریت می کند،او در رابطه با روانشانسی رفتار این افراد می گوید:آنها از خلاء و نادانی رنج می برند و برای پر کردن اوقات فراغت خود دست به این کار می زنند.

ویدئویی تکان دهنده از حرکات سادیسمیک و جنون حیوان آزاری+فیلم


او در ادامه صحبتهایش گفت: آنها با عذاب دادن به موجوداتی ضعیف و بی دفاع عقده های خود را می گشایند، قطعا برای خلاص شدن از حیوانات ولگرد و آزار دهنده راه های شرعی وجود دارد اما روش مناسب این چیزی نیست که ما در این ویدئو های ناراحت کننده و درناک می بینیم، پس این شکنجهگر ها باید پاسخگو باشند و جوابی قانع کننده ارائه دهند و گرنه سزاوار مجازاتند!

ویدئویی تکان دهنده از حرکات سادیسمیک و جنون حیوان آزاری+فیلم

بندر الفواز همچنین بیان کرد:که این رفتار می تواند استرس و اختلالات روانی شخصی این افراد باشند که روی حیوانات بیچاره تخلیه می کنند، به هر حال باید سازمانی وجود داشته باشد که از حیوانات بی پناه در برابر این دیوانگان دفاع کند، زیرا این زبان بسته ها قادر به صحبت یا شکایت نیستند، باید جریمه و تنبیه سختی برای آزار دهندگان قرار داده شود تا از ترس گرفتاری به این عقوبت دست از جنایات خود بردارند.

نظریه روانشناسان به گزارش روزنامه اسپانیانی ال موندو

روانشناسان بر این باورند، که کسی که اقدام به آزار حیوانات می کند، شخصیتی عادی نداشته، البته تربیت غلط در دوران کودکی بر آنچه امروز ما از این افراد می بینیم و شکل گیری این شخصیت تهاجمی و بی رحم بی تاثیر نبوده، بی اهمیت والدین در آموزش ارزش رحمت و مهربانی بر حیوانات، ترساندن بیش از حد کودکان از حیوان جزو دیگر مواردی است که در این موضوع نقش مهمی دارند.

به گفته روانشناسان این کودکان در بزرگی میل فراوانی به جرائم دیگر نیز پیدا می کنند.

انتهای پیام/

 فیلمی منزجر کننده از سادیسم حیوان آزاری!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئویی تکان دهنده از حرکات سادیسمیک و جنون حیوان آزاری +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..